Μπαίνοντας στην τελική ευθεία για τις δημοτικές -περιφερειακές εκλογές οι υποψήφιοι χρησιμοποιούν όλα τα μέσα για την προβολή τους με αντικειμενικό σκοπό βέβαια, την συγκέντρωση όσο το δυνατό περισσότερων ψήφων για την πολυπόθητη εκλογή τους.
Μια παρένθεση:
Οι παλιοί το γνωρίζουν καλά, οι νέοι υποψήφιοι τώρα αντιλαμβάνονται, ότι πέρα από τον αγώνα που κάνει στο σύνολό του ο συνδυασμός που μετέχουν και κατ’επέκταση ο επικεφαλής του για την δημαρχία, υπάρχει μία ανταγωνιστικότητα-το λέω κομψά- μεταξύ των υποψηφίων συμβούλων του ίδιου συνδυασμού γιατί πολύ απλά δεν εκλέγονται όλοι και μπορεί αυτή η (δια)μάχη για τον σταυρό να δημιουργήσει μέχρι και αντιπαλότητες αν ο συνδυασμός είναι σκορποχώρι. Εννοείται ότι σε αυτό το παιχνίδι μπαίνουν όσοι θεωρούν ότι έχουν πιθανότητες να εκλεγούν, όχι τα ”συμπληρώματα”.
Συνεχίζουμε με το θέμα μας που είναι τα βίντεο.
Τα βίντεο παρουσίασης υποψηφίων πολιτικών έχουν μία ιστορία, έρχονται λίγο μετά την ανακάλυψη του κινηματογράφου.
Με την έξαρση της τεχνολογίας που ζούμε τα τελευταία 30 χρόνια η ζωντανή εικόνα και ο ήχος έχουν εμπλουτιστεί με διάφορες εφαρμογές και πολλά άλλα καλούδια που τα βλέπαμε να γίνονται μόνο στο Χόλυγουντ που λέει ο λόγος και σε μεγάλες παραγωγές. Σήμερα ένας απλός χρήστης, που γνωρίζει το κατιτίς παραπάνω μπορεί από τον υπολογιστή του να κάνει αρκετά πραγματάκια.
Τώρα που μιλάμε, ένας καλός φωτογράφος- video maker μπορεί να κάνει παπάδες με σχετικά μικρή επένδυση σε ιποδομή. Παλαιότερα χρειάζονταν εκατομμύρια να κτίσεις ένα στούντιο, σήμερα με λίγες( δεκάδες)χιλιάδες κτίζεις κάτι πολύ δυνατό.
Γιατί τα λέω όλα αυτά; Για να καταλάβετε ότι το θέμα βίντεο υποψηφίου είναι αρκετά σοβαρό για να το παίρνετε στην πλάκα. Δεν είναι ράφι μανάβικου τα βίντεο να λες βάλε λίγο έτσι, βγάλε αυτό, βάλε αυτό.
Αν λοιπόν θέλετε να συμπληρώσετε την προεκλογική σας καμπάνια με ζωντανή εικόνα και ήχο τότε απευθυνθείτε σε επαγγελματίες του είδους και φροντίστε να έχετε μαζί σας ένα καλό ποσό γιατί η αντικειμενικά-ωραία δουλειά στοιχίζει. Εδώ πληρώνεις την τέχνη του δημιουργού, γιατί αυτός που θα στο φτιάξει, έχει χαλάσει τα μάτια του στον υπολογιστή και έχει πληρώσει βέβαια για να μάθει.Τον καλό τον πληρώνεις,σε όλες τις δουλειές ισχύει αυτό.
Τώρα όσο αφορά το κόστος σε ευρώ για μια μετριοκαλή δουλίτσα εξαρτάται που θα πας.
Γνώμη μου είναι μην μπεις στον κόπο και πας Αθήνα και χτυπάς πόρτες που δεν γνωρίζεις, στην Κόρινθο, Κορινθία έχουμε φοβερούς επαγγελματίες για να σου ετοιμάσουν ένα βιντεάκι παρουσίασης υποψηφίου.
Μια καλή δουλειά θεωρώ ότι στοιχίζει πάνω από 1000 ευρώ, μήπως λέω και λίγα. Και δεν μιλάμε για βίντεο με πολλά εξωτερικά γυρίσματα, σκηνοθέτη,ηθοποιούς κτλπ. Αν είσαι μέλος του Εκάλη Club ρώτα τιμή για το φουλ πακέτο με συνεργείο και εξωτερικά, επειδή όμως δεν είσαι, ζήτα από τον επαγγελματία ένα βιντεάκι το οποίο θα είναι διάρκειας μέχρι 2 λεπτά το ανώτερο και βγες όμορφα και ωραία με καθαρά λόγια και πες αυτό που έχεις στο μυαλό σου.
Μην κάνεις το λάθος και πας σε αυτό το βίντεο, το δικό σου, και προσπαθήσεις να παίξεις τον ηθοποιό, το ‘χασες το κορμί πατριώτη. Στο βίντεο που σκέφτεσαι να φτιάξεις να είσαι ο εαυτός σου και μόνο. Ο κόσμος με τόσα που βλέπει καθημερινά είναι υποψιασμένος και ξέρει να διακρίνει. Το φτιαχτό, το προσποιητό δεν πουλάει.
Αν πάλι δεν μπορείς να τα πεις ,μπερδεύεις τα λόγια σου,είσαι σφιγμένος, πάνε τα χέρια σου πέρα δώθε ή στέκεσαι σα νεοσύλλεκτο ψάρι στο ΚΕΤΘ, κάνε ένα διάλειμμα, πιες ένα τσιπουράκι και πες στον φωτογράφο να σου χαμηλώσει λίγο τα φώτα.Πάρε τον χρόνο σου και μπες μπροστά στην κάμερα και ζήστο, πέρνα ωραία και δείχτο. Την στιγμή που καταγράφεσαι, γράφεις ιστορία. Μέχρι και τα τρισέγγονά σου και παραπάνω θα μπορούν να το δουν. Εκμεταλεύσου το.
Τέσπα, όπως όλα τα καλά πράγματα στην ζωή στοιχίζουν, έτσι και τα βίντεο.
Εδώ να πω ότι μπορεί στην αγορά να βρείτε ακόμα καλύτερη τιμή από αυτή που έγραψα πριν με εξίσου καλά αποτελέσματα.
Έχετε υπόψιν σας ότι μεσοβέζικες λύσεις δεν ”χτυπάνε ” καλά στο μάτι του τηλεθεατή, δημιουργούν υποσυνείδητα διάφορα περίεργα συναισθήματα όπως αποστροφή, χλεύη, αμηχανία κτλπ και φτάνεις στο σημείο αντί να κερδίσεις ψηφοφόρους, να χάνεις κιόλας.
Το επόμενο βήμα, αφού έφτιαξες το καλό το βίντεο είναι να το δουν όσοι περισσότεροι γίνεται. Το να το βάλεις μια φορά στα προφίλ σου στα social media, οκ ντάξει να το βάλεις, τόσα λεφτά πλήρωσες. Ούτως ή άλλως τους followers σου τους έχεις ψιλοζαλίσει με την κάθοδό σου μην τους ”βασανίζεις” και με βίντεο,πλιζ.
Αυτό που σε ενδιαφέρει λοιπόν είναι η διασπορά του βίντεο, να το δουν όσοι δεν είναι φίλοι σου και κυρίως να το δουν όσοι πάνε και ψηφίζουν την Κυριακή το πρωί,που πάνε στην κάλπη χωρίς ψηφοδέλτιο στην τσέπη, είναι γενικά μία κατηγορία ψηφοφόρων που το ποσοστό της ξεπερνά το 10%!
Ένα ποσοστό που σχεδόν διπλασιάζεται σε μεγάλα αστικά κέντρα και είναι μία κατηγορία ψηφοφόρων που την κυνηγούν όλοι!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΧΑΠΑΤΑ να θεωρούνται δεδομένοι. Πάνε και ψηφίζουν έχοντας στο μυαλό τους ένα έργο, μια ωραία πράξη του υποψηφίου, μια δήλωση, ακόμα και μια θερμή χειραψία επηρεάζει.
Επίσης σε αυτήν την κατηγορία συμπεριλαμβάνονται και ψηφοφόροι του συνδυασμού σου που ψηφίζουν τον συνδυασμό σου όχι λόγω ψηφοδελτίου/ατόμων αλλά επειδή γουστάρουν τον επικεφαλής ρε φίλε. Και από αυτούς τσιμπάς κάτι. Με ένα καλό βίντεο θα εισπράξεις σταυρουλάκια και από την κατηγορία του δεύτερου,τρίτου,τέταρτου σταυρού.δηλαδή,από αφοσιωμένους ψηφοφόρους κάποιων υποψηφίων που το ψηφαλάκι που περισσεύει σου το δίνουν.
Γιατί νομίζετε ότι στήνονται από τις 7 το πρωί οι υποψήφιοι έξω από τα εκλογικά κέντρα;
Είπαμε ακόμα και μία χειραψία παίζει ρόλο ,καταρχήν είσαι εκεί και του θυμίζεις(του ψηφοφόρου),του λες έμμεσα, εδώ είμαι μην με ξεχάσεις.
Επίσημα η προεκλογική περίοδος λήγει την Παρασκευή το βράδυ, μια βλακεία που λέμε μεταξύ μας. Την Παρασκευή το βράδυ λήγουν οι επίσημες εκδηλώσεις και η επικοινωνία-προβολή των υποψηφίων μέσω ΜΜΕ,η προεκλογική περίοδος λήγει όταν κλείσουν οι κάλπες. ΝΟΜΟΣ!
Αν λοιπόν έχεις φτιάξεις βιντεάρα και θες να σε δουν όσοι περισσότεροι γίνεται, έρχεσαι Κολιάτσου 28 στην Κόρινθο, στα γραφεία του korinthia24 και του loutrakiblog και αφήνεις τα υπόλοιπα σε μας.
Κλείνοντας να αναφέρω ότι, σε περίπτωση που δεν έχετε λεφτά για επαγγελματικά βίντεο, έχετε όμως μέσα σας πράγματα που σας πνίγουν και θέλετε οπωσδήποτε να τα πείτε, εφαρμόστε την (τζαμπέιν) τακτική του Δημήτρη Μπίτζιου(αντιδήμαρχος καθαριότητας Δήμου Κορινθίων) που με τον δικό του μοναδικό τρόπο-σε άλλους αρέσει.σε άλλους όχι- σαρώνει τις προβολές στο facebook. Μπίτζιος όμως είναι μόνο ένας, οπότε αφήστε καλύτερα.
Καλό Σαββατοκύριακο !
Mifi( Μιχάλης Φιλιάνδρας)
Καλό όμως είναι να είστε και σωστοί στον λόγο και στα σχόλια σας.Κυριε Φιλιανδρα..Για να σας κρίνουμε με σοβαρότητα.