Προειδοποιήσεις για προσπάθειες εξαπάτησης μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων (emails και SMS) έστειλε η τράπεζα Eurobank στους πελάτες της.
Όπως ενημερώνει η τράπεζα σε σχετική ανακοίνωση, «τρίτα πρόσωπα, με κακόβουλες προθέσεις, αποστέλλουν μηνύματα με email ή SMS προς πελάτες μας τα οποία προσπαθούν να παρουσιάσουν ότι προέρχονται από την Eurobank Α.Ε. και χρησιμοποιώντας τα να υποκλέψουν προσωπικά τους στοιχεία και κωδικούς πρόσβασης στο e-Banking».
Η Eurobank, εξηγεί στους καταναλωτές τι πρέπει να προσέχουν στα συγκεκριμένα μηνύματα ώστε να μην πέσουν θύματα εξαπάτησης.
«Τα απατηλά αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα παρουσιάζουν μία έκτακτη κατάσταση (π.χ. «ο λογαριασμός σας θα μπλοκαριστεί αν δεν κάνετε αμέσως…»
ή «η κάρτα σας έχει μπλοκαριστεί και πρέπει να …»
ή «το κινητό σας τηλέφωνο δεν έχει επιβεβαιωθεί και …’) και προτρέπουν τους πελάτες να ακολουθήσουν συνδέσμους (links) σε κακόβουλο ιστότοπο (site) και ακολούθως να καταχωρήσουν εκεί ευαίσθητα δεδομένα τους για να αρθεί η κατάσταση ανάγκης»,
εξηγεί στην ανακοίνωση.
Η Eurobank συνιστά στους πελάτες της να μην ακολουθούν αυτούς τους συνδέσμους, να μην καταχωρούν κανένα από τα στοιχεία τους και να διαγράφουν αμέσως τα κακόβουλα αυτά ηλεκτρονικά μηνύματα.
Σε περίπτωση που κάποιος ακολούθησε ένα τέτοιο σύνδεσμο και καταχώρησε δεδομένα του στον κακόβουλο ιστότοπο, καλείται να επικοινωνήσει αμέσως με το Europhone Banking στο 210 95 55 000.