Εργοστάσιο συναρμολόγησης ηλεκτρικών οχημάτων θα αποκτήσει η χώρα μας. Η επιβεβαίωση έγινε από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό στην Βουλή.
Επένδυση άνω των 100 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιήσει στην Ελλάδα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Next.e.GO, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μάλιστα αύριο σε ειδική online εκδήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας καθηγητής Ulrich Hermann και ο υφυπ. για την Οικονομική Διπλωματία Κώστας Φραγκογιάννης αναμένεται να υπογράψουν το μνημόνιο συναντίληψης μεταξύ των δύο πλευρών, με απώτερο στόχο την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Η εκδήλωση μάλιστα αποκτά πανηγυρικό χαρακτήρα καθώς θα συμμετέχουν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων υπό τον Αδωνι Γεωργιάδη και τον αναπληρωτή του Νίκο Παπαθανάση.
Η συγκεκριμένη επένδυση αποτελεί μία ακόμη ψήφο εμπιστοσύνης προς την Ελληνική Οικονομία αλλά και την κυβερνητική πολιτική, καθώς ανακοινώνεται μετά την επένδυση που θα πραγματοποιήσει ο όμιλος VW στην Αστυπάλαια μετατρέποντας το ελληνικό νησί στο πρώτο Πράσινο νησί της Ευρώπης.
Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr δεν έχει ακόμη αποφασιστεί η τοποθεσία που θα κατασκευαστεί το εργοστάσιο συναρμολόγησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ωστόσο αρκετοί Δήμοι και Περιφέρειες δίνουν… γη και ύδωρ για να προσελκύσουν την συγκεκριμένη επένδυση που θα απασχολεί αρχικά εκατοντάδες εργαζόμενους.
Ποια είναι η e.GO
Η εταιρεία Next.e.GO Mobile SE δημιουργήθηκε το 2015 από τον καθηγητή μηχανολογίας του πανεπιστημίου του Aachen Dr. Günther Schuh. Σήμερα απασχολεί περίπου 450 υπαλλήλους και κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία διατίθενται σε προσιτές τιμές τα οποία ενδείκνυνται για κίνηση μέσα στην πόλη.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το επιφάνειας 16.000 τετραγωνικών μέτρων βιομηχανικό συγκρότημά της αποτελεί υπόδειγμα σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας, της οποίας όλα τα τμήματα θα συνδέονται χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας. Αυτό μάλιστα δεν εφαρμόζεται μόνο στην παραγωγή, αλλά σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της εταιρείας από τη σχεδίαση μέχρι την συναρμολόγηση, αλλά και τις πωλήσεις. Η μονάδα αυτή μάλιστα θα επεκταθεί κατά την επόμενη χρονιά, έτσι ώστε να διπλασιάσει την παραγωγή της.
Τρεις εκδόσεις…
Το e.GO Life αποτελεί το βασικό μοντέλο της εταιρείας ενώ παράλληλα υπάρχουν ακόμη δύο εκδόσεις εκ των οποίων η μία ακόμη που είναι concept.
Ουσιαστικά έχουμε τη βασική έκδοση e.GO Life και e.GO Life Sport με σπορ χαρακτηριστικά ενώ το concept μοντέλο e.GO Life Cross αποτελεί την… off road εκδοχή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Το βασικό μοντέλο e.GO Life αποτελεί ένα δίθυρο τετραθέσιο μοντέλο με μπαταρία 21,5 KW, ηλεκτρικό κινητήρα 57 kW (77 hp) από τη Bosch και συνολικό βάρος 1,2 τόνων. Η αυτονομία του μέσα στην πόλη ανέρχεται σε 203 χιλιόμετρα, ενώ στο εθνικό οδικό δίκτυο η αυτονομία του μειώνεται στα 139 χιλιόμετρα.
H κατασκευή του μοντέλου γίνεται πάνω σε ένα αλουμινένιο πλαίσιο, ενώ το αμάξωμά του αποτελείται από ειδικό πλαστικό-πολυμερές υλικό. Η e.Go τονίζει ότι πολλά από τα τμήματά του μπορούν να ανακυκλωθούν στο τέλος της «ζωής» του αυτοκινήτου.
Παράλληλα η εταιρεία επισημαίνει ότι επίτηδες δεν υπάρχει δυνατότητα γρήγορης φόρτισης! «Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι ένα καλό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πρέπει να έχει μεγάλη αυτονομία. Στο τέλος, όμως ένα τέτοιο όχημα είναι πολύ μεγάλο και βαρύ οπότε καταναλώνει μεγάλες ποσότητες ενέργειας» επισημαίνουν τα στελέχη της e.GO Mobile.
Δείτε video από την παρουσίαση των e.GO Life Concept Sport & e.GO Life Concept Cross:
Αυτό αν το πάρει ο αέρας του Λουτρακίου θα το πάει απέναντι στην Κόρινθο. 😂😂Ένα πράγμα που δεν μου αρέσει είναι τα μικρά αυτοκίνητα! Γούστα είναι αυτά
Αμφιβάλλω εάν διάβασες όλο το άρθρο αγαπητέ Ανδρέα. 1,2 τόνους βάρος έχει το αυτοκίνητο.Jole7
Βρε το διάβασα το άρθρο αλλά όπως είπα δεν τα γουστάρω τέτοια αυτοκίνητα. Άσε που αν τρακάρει το ρίχνεις στην ανακύκλωση το χωράει ο κάδος 😂😂1.2 τόνους πάντως δεν το λες και βράχο 🤣🤣Να ευχηθούμε πάντως να πάει καλά στην παραγωγή να δουλέψει και κόσμος εκεί γιατί είναι ζόρικα τα πράγματα. Καλημέρα Αδερφέ
Δεν είναι ευκολο να αγορασει κανεις οποιοδήποτε αυτοκινητο καινουριο, οσο μικρο κι αν ειναι, με χαμηλό εισοδημα. Μεταχειρισμενο και πολυχρονο αν παιρνει κανεις, ας πουμε δεκαεφτά χιλιαρικα το χρονο. Να εχει διανυσει ξερω εγω καμια 200αρια χιλιομετρα. Κανα βοξχολ και πολυ ειναι.
Αυτοκίνητο πόλης είναι, δεν είναι ελπιστριοφορο 😂Jole7
Εσύ έτσι και αλλιώς για τον γάιδαρο καβαλα που λέει και μια ψυχή εισε τι μπλεχετε στην κουβέντα που έχω με τον jole?? Άσε μας εμάς να παίρνουμε και να έχουμε ότι αυτοκίνητο θέλουμε εσύ βολεψου με κάνα γαϊδούρι κάνα ποδήλατο και Αντε γειά. 😎Είχα γράψει και άλλο αλλά θα κόπηκε πάλι. Χριστός και Παναγία 🤔
Έχω ζητήσει επανηλημενος από τον πονηρό και ξερολα σχολιαστή για ποιο λόγο γράφει όλα αυτά τα υποθετικά σενάρια για τα ποσά λεφτά παίρνω τι αμάξια παίρνω κλπ άσχετα πράγματα και κυρίως ανακριβιες. Τις περισσότερες φορές δεν έχουν περάσει από το μπλογκ γιατί θα έλεγα κάνα κοσμητικά. Ήρεμα λοιπόν και να το περάσει το μπλογκ ζητάω από τον -“κύριο” αυτόν να μα πεις τον λόγο. Θα δεχτώ οποία δικαιολογία βρει να πει γιατί πρέπει να βρει καλή δικαιολογία να δικσιολογησει τα αδικαιολογητα. Ευχαριστώ για την ανάρτηση και περιμένω την απάντηση. ΥΓ δεν θα απάντηση όπως δεν το έχει κάνει ποτέ. Απλώς να κάνει το εφέ του Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους