Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024

L.T.O: Οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού για τη στήριξη του Τουρισμού λόγω της κρίσης του Covid-19

- Advertisement -

Η Εκτελεστική Επιτροπή του LTO είχε σήμερα το πρωί συνάντηση με τον Δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη και τον Αντιδήμαρχο Τάσο Σακελλαρίου σχετικά με τη λήψη έκτακτων μέτρων για τη στήριξη του τουρισμού στον προορισμό και την προετοιμασία για την επόμενη μέρα!

 

 

Αναλυτικά οι προτάσεις του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου

 

 

ΑΝΑΘΕΩΡΗΜΕΝΟ* ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ – ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ – ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΩΝ 2020  &  Εισήγηση Προϋπολογισμού από τον  ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ (LTO)

 

*Το παρόν αποτελεί αναθεωρημένο σχέδιο προτεινόμενων δράσεων τουριστικής προβολής & ανάπτυξης με σκοπό την ανάκαμψη του προορισμού και την υποστήριξη προς όλες τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου που λειτουργούν στον Δήμο μας και έχουν πληγεί σημαντικά από την πανδημία του Covid 19.

I. Εισαγωγή

Η παγκόσμια κρίση και πανδημία του Covid 19 έχει επιφέρει σημαντικές αναταράξεις και ανακατατάξεις στον τουρισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων είναι ένας κατεξοχήν τουριστικός δήμος καθώς ο τουρισμός αποτελεί τον σημαντικότερο κλάδο οικονομικής δραστηριότητας και παρέχει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας.

Είναι σχεδόν σίγουρο, πως όλες οι χώρες και οι ανταγωνιστικοί προορισμοί θα εντείνουν τις δράσεις τουριστικής προβολής εστιάζοντας κυρίως σε στρατηγικές “επιθετικού” μάρκετινγκ τονίζοντας το θέμα της υγείας και της ασφάλειας των επισκεπτών μετά το τέλος της κρίσης, όποτε και να συμβεί αυτό. Ο Δήμος μας θα πρέπει άμεσα να προετοιμαστεί για την μετά Covid 19 εποχή αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βοηθήσουν στην αναπλήρωση του χαμένου εδάφους και τη στήριξη του τουριστικού κλάδου και των θέσεων εργασίας στην περιοχή, στοχεύοντας σωστά τους πιθανούς επισκέπτες για το 2020 και στην στήριξη των κρατήσεων για το 2021.

Η πρώιμη πρόβλεψη μας για την φετινή σεζόν είναι πως θα υπάρξει περιορισμένος αριθμός αφίξεων της τελευταίας στιγμής – κυρίως από την εσωτερική αγορά – οπότε πρέπει όλες οι επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου να βρίσκονται σε σχετική ετοιμότητα. Οι καμπάνιες τουριστικής προβολής του 2020 που έχουν στόχο την προσέλκυση επισκεπτών από τις διεθνείς αγορές πρέπει να ανασταλούν μέχρι την ομαλοποίηση της κατάστασης και να αναθεωρηθούν για το 2021.

Για το 2020 ο προσανατολισμός στον εσωτερικό τουρισμό θα πρέπει να είναι ο στρατηγικός στόχος επιλογής για τον Δήμο Λουτρακίου, Π.-Αγ.Θ. . Οι επιλέξιμες ενέργειες προβολής πρέπει να αντισταθμίσουν την αναλογία ξένου και εγχώριου τουρισμού για το 2020. Η Ελλάδα είναι σε καλύτερη υγειονομική κατάσταση σε σχέση με τις άλλες χώρες της ΕΕ, οπότε θα πρέπει να αξιοποιήσουμε το γεγονός πως οι Έλληνες δε θα έχουν άμεσα την πρόθεση να ταξιδέψουν στο εξωτερικό. Η Αττική με πληθυσμό που αντιστοιχεί σχεδόν στο 50% της Ελλάδας θα αποτελέσει ίσως την μεγαλύτερη δεξαμενή πιθανών επισκεπτών σε εγχώριους προορισμούς.

Ο Δήμος Λουτρακίου, Π.-Αγ.Θ. έχει την πληρέστερη τουριστική υποδομή σε κοντινή απόσταση από την Αττική και αυτό από μόνο του αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που πρέπει να αξιοποιηθεί στο έπακρον το 2020. Υλοποιώντας αμέσως μετά το τέλος της κρίσης δράσεις επιθετικού μάρκετινγκ με στόχο την προβολή των Unique Selling Points του προορισμού μας στην συγκεκριμένη αγορά ο Δήμος Λουτρακίου, Π.-Αγ.Θ. μπορεί να επιτύχει να γίνει βασικός και όχι μικρής διάρκειας προορισμός για χιλιάδες επισκέπτες από την Αθήνα.

 

Στο πλαίσιο αυτό, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου υποβάλλει αναθεωρημένο πλάνο προτάσεων σε συνεργασία με τους φορείς που τον απαρτίζουν προς την Επιτροπή Τουρισμού και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου. Τις κρίσιμες αυτές στιγμές που διανύουμε θα πρέπει να πράξουμε με γνώμονα το κοινό συμφέρον που δεν είναι άλλο από την διατήρηση της τουριστικής υπόστασης του Δήμου Λουτρακίου, Π.-Αγ.Θ. μακριά από πολιτικές σκοπιμότητες και μικροσυμφέροντα.

II. Αναθεωρημένο Σχέδιο Δράσεων Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης 2020

i. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ VIDEO

Προτείνεται η δημιουργία ενός νέου θεματικού προωθητικού τουριστικού video που θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος της διαφημιστικής μας προβολής με σοβαρό και υπεύθυνο τρόπο εν μέσω της πανδημίας, αλλά συνάμα δημιουργώντας και ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για το μέλλον. Το concept, η ροή, η παραγωγή και το μοντάζ του βίντεο θα υλοποιηθεί εξ΄ολοκλήρου από τοπικούς συντελεστές/συνεργάτες του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου. Είναι σημαντικό η παραγωγή του βίντεο να ξεκινήσει με κατεπείγουσα διαδικασία για να
προλάβουμε την καθυστερημένη λόγω Covid 19 έναρξη της θερινής σεζόν του 2020. Το video θα προωθηθεί μέσω όλων των καναλιών επικοινωνίας του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου και θα προωθηθεί με διαφημίσεις στα Social Media και στο YouTube.

Επιπλέον, θα σταλεί σε συνεργαζόμενα ΜΜΕ & blogs στην Αθήνα για προβολή.

Ενδεικτικό Concept: Η Υγεία ήταν πάντα το πολυτιμότερο αγαθό για τον άνθρωπο, τώρα το βιώνουμε περισσότερο από κάθε άλλη φορά στην ιστορία μας. Από τις κρίσεις βγαίνουμε πιο σοφοί και πιο δυνατοί. Επιλέγουμε με γνώμονα την υγεία μας, επιλέγουμε Λουτράκι! Ο ιστορικός προορισμός Υγείας Ευεξίας από την αρχαιότητα έως σήμερα.

Ενδεικτική ροή: Το video θα αρχίζει παρουσιάζοντας ωραία αξιοθέατα και εικόνες του Δήμου με κόσμο. Ξαφνικά θα γίνεται μια παύση στην κίνηση έτσι όπως ακριβώς συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία και θα προβληθούν πλάνα από άδεια αξιοθέατα. Μετά την παύση θα γίνεται σταδιακή επανεκκίνηση προβολής κόσμου σε κίνηση και το όλο σκηνικό θα επανέλθει σταδιακά στην αρχική του μορφή. Παράλληλα το σπικαζ, θα εστιάζει στην ιστορία του Λουτρακίου ως τουριστικού προορισμού με έμφαση στα ιαματικά νερά και τον θερμαλισμό, θα αναφέρει πως πολλές φορές στην ιστορική πορεία του το Λουτράκι έκανε παύσεις που πάντα ακολουθούνταν από επανεκκινήσεις, πιο δυναμικές κάθε φορά και πως η ελπίδα, η θετική διάθεση και το κοινό όραμα ενώνει από αρχαιοτάτων χρόνων τους κατοίκους αυτής της πόλης. Στο βίντεο θα μπουν υπότιτλοι στα Αγγλικά και σε άλλες γλώσσες.

ii. ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Η αγορά των Αθηνών είναι ένας από τους βασικούς στόχους για προβολή και προώθηση του προορισμού μας καθώς τόσο η εγγύτητα όσο και η πληθυσμιακή δυναμική της, αποτελούν ανεξάντλητη δεξαμενή επισκεπτών, που τονώνουν την επισκεψιμότητα ειδικά εκτός υψηλής τουριστικής σεζόν. Ειδικά για το 2020
προτείνεται ιδιαίτερα αυξημένη προβολή σε ραδιόφωνικά μέσα. Η στρατηγική προβολής θα επικεντρωθεί στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που ο Δήμος μπορεί να παρέχει στους επισκέπτες των Αθηνών στην εποχή μετά την καραντίνα με έμφαση στις υπηρεσίες και εγκαταστάσεις υγείας και ευεξίας, πχ. Σύντομη απόδραση σε έναν ποιοτικό προορισμό με μοναδικές επιλογές διαμονής, ψυχαγωγίας και εστίασης και κορυφαίες υπηρεσίες υγείας και ευεξίας. Επικουρικά στην εκτεταμένη ραδιοφωνική προβολή προτείνουμε επιπλέον προβολή σε θεματικές τηλεοπτικές εκπομπές με σχετικά αφιερώματα.

Ενδεικτικά:

• Οδηγός Καλής Ζωής (Alpha TV)
• Υγεία πάνω απ΄όλα (Ant1)
• My Greece (Open TV)

iii. GOOGLE ADWORDS/ SEARCH, DISPLAY & YOUTUBE ADS

Προτείνεται η αύξηση του προϋπολογισμού για διαφήμιση του προορισμού στις μηχανές αναζήτησης της Google με στοχευμένες λέξεις-κλειδιά, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, καθώς και για display ads και youtube ads. Ειδικά για το 2020 προτείνουμε η αναλογία δαπάνης του προϋπολογισμού Ελλάδα/Εξωτερικό να είναι 80%-20% ώστε να στοχεύσουμε πιο έντονα τον εσωτερικό τουρισμό.

iv. FACEBOOK & INSTAGRAM ADS

Προτείνεται η αύξηση του διαθέσιμου budget για προβολή του προορισμού μέσω του Facebook & του Instagram. Ως βάση για τα κανάλια των διαφημίσεων χρησιμοποιούνται τα επίσημα κανάλια επικοινωνίας του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου (Visit Loutraki) σε Facebook & Instagram. Ειδικά για το 2020, όπως και στα Google Ads, προτείνουμε η αναλογία δαπάνης του προϋπολογισμού Ελλάδα/Εξωτερικό να είναι 80%-20% ώστε να στοχεύσουμε πιο έντονα τον εσωτερικό τουρισμό.

Ενδεικτική θεματολογία διαφημίσεων και κοινά για διαφημίσεις facebook & instagram:

Θεματολογία posts:

Εκδηλώσεις, εξορμήσεις Σαββατοκύριακου, extreme activities, sports, Καφέ/Εστιατόρια/Παραλίες, Loutraki Spa, Υγεία, Ευεξία, Αθλητισμός. Club Hotel Casino Loutraki, Ξενοδοχεία, Ποιοτική Διαμονή, τοπικά προϊόντα, Πολυήμερες Διακοπές, Κοντινοί προορισμοί για εκδρομές,

Ενδιαφέροντα κοινού:

Διασκέδαση, Εκδρομές, καφέ, εστιατόρια, Λουτράκι, Περαχώρα, Άγιοι Θεόδωροι, Πίσια, Παραλίες, Σχοίνος, Στραβά, Λίμνη Ηραίου, Διακοπές, Θαλάσσια σπορ, Extreme σπορ, Ποδηλασία βουνού, Πεζοπορία, αθλητισμός, Ταξίδια, Spa, Bunjee Jumping, Scuba Diving, Buggies,

v. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ & B2B WORKSHOPS

Ειδικά για το 2020 ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου σκοπεύει να λάβει μέρος σε τουριστικές εκθέσεις στην Ελλάδα.

Ενδεικτικά:

• Philoxenia – Νοέμβριος
• Πολωνία Grecka Panorama – Δεκέμβριος
• Greek Tourism Expo – Δεκέμβριος

Ανάλογα με τις διεθνείς εξελίξεις και την κατάσταση που θα επικρατεί στην Ευρώπη το ερχόμενο Φθινόπωρο, θα επανεξεταστεί η συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις για κρατήσεις της σεζόν 2021.

Αναφορικά με την υλοποίηση B2B Workshops προτείνουμε:

• Την διοργάνωση και υλοποίηση B2B συναντήσεων με επιλεγμένα τουριστικά γραφεία των Αθηνών που εξειδικεύονται στον εσωτερικό τουρισμό
• Την συμμετοχή μας στο B2B workshop του ΕΟΤ στην Σουηδία τον Σεπτέμβριο του 2020 με σκοπό την σύναψη συμφωνιών για τη σεζόν του 2021

vi. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΠΑΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

Με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου του 2020 και για την προβολή των θεματικών μορφών τουρισμού, προτείνουμε τη δημιουργία τουριστικών πακέτων για την αγορά των Αθηνών. Τα πακέτα θα είναι τριήμερα (Παρ-Κυρ) και μπορούν να περιλαμβάνουν μετακίνηση με πούλμαν, διαμονή, διατροφή, θεραπείες στο Loutraki Thermal Spa, εκδρομές στα Γεράνεια Όρη στις Μονές και τα ξωκλήσια της περιοχής, στους Αγίους Θεοδώρους, στην Περαχώρα, στο Ηραίο και τη λίμνη, στα Πίσια, στο Σχίνο και στις παραλίες του Δήμου μας και εκπτωτικά κουπόνια για αγορές στα καταστήματα της περιοχής.

Επιπλέον, θα υπάρχει η δυνατότητα για επιλογή δραστηριοτήτων από τους συμμετέχοντες όπως, πεζοπορία ή ποδηλασία βουνού στα Γεράνεια και στη Βουλιαγμένη, διάπλου του Ισθμού με καραβάκι, Βόλτες στον Κορινθιακό με βαρκάκι, Επίσκεψη στα Οινοποιεία της Νεμέας, extreme sports, bungee jumping, scuba diving, θαλάσσια σπορ κ.α. κατόπιν συνεννόησης. Για τη δημιουργία των πακέτων θα συνεργαστούν όλα τα τουριστικά γραφεία ενώ θα υλοποιηθεί ψηφιακή πλατφόρμα – micro site για την προβολή τους. Η κράτηση θα γίνεται online. Τα πακέτα θα προβάλλονται με χορηγούμενα posts στα social media του οργανισμού, στην google, στα συνεργαζόμενα ραδιόφωνα με διαφήμιση και αναφορές και στα συνεργαζόμενα ΜΜΕ & blogs.

vii. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ WEBINARS ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Η πανδημία του Covid 19 έχει επιφέρει μεγάλες αλλαγές στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι που έχουν επηρεάσει την λειτουργία των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι επαγγελματίες του τουρισμού καλούνται να ανταπεξέλθουν και να επιβιώσουν σε μία νέα πραγματικότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, προτείνουμε την διοργάνωση εξειδικευμένων webinars με κορυφαίους εισηγητές στον τουρισμό.

Προτεινόμενη θεματολογία webinars:

• Τρόποι επιβίωσης μίας τουριστικής επιχείρησης στην εποχή του Covid 19
• Πως μετατρέπεται η κρίση σε ευκαιρία
• Επανεκκίνηση διαφήμισης μετά την παύση της πανδημίας & Έξυπνο mkt για τουριστικές επιχειρήσεις στην μετά Covid 19 εποχή
• Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη προορισμού & επιχειρήσεων

Προτεινόμενοι εισηγητές:

• Δημήτριος Μπούχαλης
• Ανδρέας Ζαγάκος
• Πέτρος Ρούσης
• Σωτήρης Βαρελάς

viii. ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ PRESS TRIPS

Ειδικά για το 2020 και μετά την καραντίνα προτείνουμε αρχικά την υλοποίηση ταξιδιού εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers με θέμα “Υγεία & Ευεξία” αξιοποιώντας το momentum της μετά Covid 19 εποχής. Ο Δήμος μας είναι παραδοσιακά ένας από τους προορισμούς που έχει συνδεθεί με την υγεία και την ευεξία καθώς οι θεραπευτικές ιδιότητες του ιαματικού νερού του Λουτρακίου είναι πασίγνωστες από την αρχαιότητα.

Τώρα περισσότερο από κάθε άλλη φορά θα πρέπει να υπάρξει έντονη δημοσιότητα αναφορικά με τις ιδιότητες των ιαματικών νερών Λουτρακίου στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σε συνδυασμό με τις υποδομές του Loutraki Thermal Spa, τα Γεράνεια Όρη για περπάτημα και ποδηλασία βουνού, τη Λιμνοθάλασσα Ηραίου, την κεντρική παραλία με τη γαλάζια σημαία και τις τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα καταστήματα και όλες τις τουριστικές υποδομές του Δήμου. Κατόπιν θα πραγματοποιηθούν επιπλέον press trips με θεματολογία που σχετίζεται με την υγεία, την καλή φυσική κατάσταση με δραστηριότητες, αθλητισμό, ναυταθλητισμό και τη φύση.

ix. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕΣΩ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ NEWSLETTERS

Προτείνεται η δημιουργία και αποστολή newsletters για την επικοινωνία των θεματικών μορφών τουρισμού σε εξειδικευμένο διευθυνσιολόγιο. Ειδικά για το 2020 προτείνουμε την αποστολή θεματικών newsletters αμέσως μετά τη λήξη της καραντίνας με έμφαση στον Τουρισμό Υγείας & Ευεξίας και τις αποδράσεις στη Φύση. Την επιμέλεια του περιεχομένου και των γραφικών των newsletters θα αναλάβει το Τμήμα Marketing του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου. Ανάλογα με τη θεματολογία του κάθε newsletter θα προσδιορίζεται και η λίστα αποστολής, η οποία ενδεικτικά θα περιλαμβάνει τουριστικά γραφεία, DMC’s, διοργανωτές εκδηλώσεων, πράκτορες που εξειδικεύονται στην αντίστοιχη θεματική μορφή τουρισμού.

x. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ & ΕΠΑΝΕΚΤΥΠΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ & ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Προτείνεται η επικαιροποίηση και επανεκτύπωση των επίσημων τουριστικών φυλλαδίων και ηλεκτρονικών παρουσιάσεων του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων – brochures και flyers Visit Loutraki για χρήση προβολής και προώθησης του προορισμού στο Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού σε εκθέσεις, εκδηλώσεις καθώς και για χρήση από όλες τις επιχειρήσεις και τα ξενοδοχεία του Δήμου μας. Η επικαιροποίηση αφορά στο «φρεσκάρισμα» των εντύπων, της ιστοσελίδας visitloutraki και των ηλεκτρονικών παρουσιάσεων με νέο επίγειο φωτογραφικό υλικό υψηλής ανάλυσης και εναέριες φωτογραφίες από Drone 4K, καθώς και στη δημιουργία υλικού προβολής όλων των κοινοτήτων του Δήμου Λουτρακίου – Π. ΑΘ και η προσθήκη των αξιοθέατων της περιοχής στα Google maps.

xi. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΙΣΘΜΟΥ

Τo Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού λειτούργησε για 2η συνεχή σεζόν το 2019 από τον Ιούνιο και κατέγραψε εντυπωσιακά νούμερα επισκεψιμότητας, καθώς εξυπηρέτησε απευθείας περισσότερους από 26.000 τουρίστες το πεντάμηνο Ιουν – Οκτ 2019.Η λειτουργία του υποστηρίχθηκε εξ’ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου.

Για το 2020 το Κέντρο Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού θα λειτουργήσει εκ νέου μετά την λήξη της καραντίνας (Ιουν-2020) με σκοπό την προώθηση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών του στον προορισμό μας. Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία ποσοστό μεγαλύτερο του 70% των επισκεπτών του Κέντρου Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού ταξιδεύει ιδιωτικά με ενοικιασμένο ή δικό του

(Έλληνες) μεταφορικό μέσο. Αυτό το ποσοστό ενδέχεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο το 2020 προς αποφυγήν συνωστισμού σε γκρουπς, αυξάνοντας την ήδη μεγάλη, όπως έχει διαπιστωθεί από τις προηγούμενες σεζόν λειτουργίας, δεξαμενή πιθανών ταξιδιωτών προς προώθηση στο Λουτράκι.

Ειδικά για το 2020, όπου οι τουριστικές επιχειρήσεις, τα ξενοδοχεία και τα καταστήματα είναι κλειστά με μειωμένα έσοδα για το μεγαλύτερο μέρος της Άνοιξης και έχοντας χάσει τα σημαντικά τριήμερα και το Πάσχα λόγω καραντίνας, αιτούμαστε την οικονομική στήριξη του Δήμου στη λειτουργία του Κέντρου Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού.

xii. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2020

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ένα στοίχημα που αν κερδηθεί θα αλλάξει τις ισορροπίες για τη σεζόν του 2020. Η επιμήκυνση – άμβλυνση της εποχικότητας του τουρισμού μπορεί να επιτευχθεί σημαντικά με τις θεματικές μορφές τουρισμού. Ο Δήμος μας είναι ένας από τους εξαιρετικά προνομιούχους στην Ελλάδα, καθώς μπορεί να υποστηρίξει πολλαπλές μορφές θεματικών μορφών τουρισμού: Υγείας – Ευεξίας, Αθλητικός – Δραστηριοτήτων, Γαστρονομικός, Θρησκευτικός, Αρχαιολογικός, Φυσιολατρικός, Πολυτελείας, Πολιτιστικός κ.α. Προτείνουμε για το 2020 την αύξηση του διαφημιστικού κονδυλίου προώθησης των θεματικών μορφών τουρισμού με τα κανάλια επικοινωνίας που αναλύθηκαν στις προηγούμενες κατηγορίες (Ραδιόφωνο, Google Adwords, Social Media, E-mail Marketing, Direct μέσω Κέντρου Πληροφοριών Τουριστών Ισθμού). Επιπλέον, προτείνουμε την διοργάνωση και υλοποίηση εξειδικευμένων θεματικών εκδηλώσεων και την προβολή αυτών στην εγχώρια αγορά για προσέλκυση επισκεπτών.

 

 

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή του Τουριστικού Οργανισμού στο Δήμαρχο Γιώργο Γκιώνη

 

Επιστολή του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου στο Γιώργο Γκιώνη

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog