Οι κύριοι, Γιώργος Κουτσοκώστας, Υποδιευθυντής Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ και Ανδρέας Ζαγάκος, Επιχειρηματίας Επισιτισμού και Συνιδρυτής ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ με την ομιλία τους: “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, άνοιξαν την αυλαία των ομιλιών και υπέδειξαν τη σπουδαιότητα της ιδιότητας του πρεσβευτή του προορισμού.
Ο κος Σωτήρης Μυλωνάς, ιδρυτής της Msolutions Management and Sustainability Solutions, ανέπτυξε για τους τρόπους επίτευξης της αειφορίας σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, μέσα από την εισήγησή του με τίτλο “Sustainability in Hospitality, βέλτιστες πρακτικές”.
Η κα Λία Ζαμπέτογλου Hospitality Expert, Διευθύντρια εκπαίδευσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, παρουσίασε μεθόδους αξιολόγησης προσωπικού με σκοπό την ανάπτυξη του ιδίου του εργαζομένου αλλά και της επιχείρησης, μέσα από την ομιλία της: “Διαχείριση Απόδοσης & Αξιολόγηση Προσωπικού” Αναδεικνύοντας τα ταλέντα της ομάδας μας.
Ο κα Βάνια Κάμτσιου Senior Trainer & Founder της Welcome Global, ανέλυσε τη σπουδαιότητα της αποτελεσματικής διαχείρισης των παραπόνων των πελατών, μέσα από την ομιλία του “Χειρισμός παραπόνων και δυσαρέσκειας πελατών ”
Ο κος Χάρης Τζαννής καθηγητής επικοινωνίας της γαστρονομίας στο Metropolitan College, ιδρυτής του Delio Food Hub και συντάκτης γαστρονομίας ανέφερε στοιχεία από μελέτες και στατιστικές, που αφορούν τους μελλοντικούς επισκέπτες ενός προορισμού, μέσα από την ομιλία του: “Γαστρονομία και Τουρισμός” Η σημασία της τοπικής κουζίνας στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.
Ο κος Πέτρος Ρούσης Σύμβουλος εκπαίδευσης και εκπαιδευτής ανέλυσε τρόπους αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους πελάτες, μέσα από την ομιλία του “Εξυπηρέτηση Πελατών” εντοπίζοντας παράλληλα τις ιδιαίτερες προσδοκίες και ανάγκες.
Τέλος ο κος Σωτήρης Βαρελάς Σύμβουλος Τουρισμού, ανέφερε για την παροχή υπηρεσιών στο επισκέπτη, και τρόπους καλύτερης προβολής και ανάδειξης της επιχείρησης, μέσα από την ομιλία του: “Στρατηγική για Σύγχρονους Τουριστικούς Οργανισμούς”.