Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου, 2025

MyStreet: Έρχεται νέα εφαρμογή καταγγελιών για τα τραπεζοκαθίσματα σε δημόσιους χώρους

- Advertisement -

Μια νέα εφαρμογή, στα πρότυπα του MyCoast που δημιουργήθηκε για την κατάληψη των παραλιών από ξαπλώστρες, σχεδιάζει το υπουργείο Ψηφιακή Διακυβέρνησης. Στόχος, αυτή τη φορά, να μπει τάξη στους κοινόχρηστους χώρους και στην κατάληψη αυτών από τραπεζοκαθίσματα, φαινόμενο που μετά την υγειονομική κρίση δείχνει να έχει ενταθεί.

Ο λόγος για το «MyStreet», μια νέα εφαρμογή η ανάπτυξη της οποίας προβλέπεται στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης με τίτλο «Μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/868 Ορισμός αρμόδιας αρχής για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2024/903 (Κανονισμός για τη διαλειτουργική Ευρώπη)-Ηλεκτρονική εφαρμογή “MyStreet” και λοιπές ρυθμίσεις προώθησης του ψηφιακού μετασχηματισμού», το οποίο τέθηκε πρόσφατα σε δημόσια διαβούλευση.

Πώς θα λειτουργεί το MyStreet
H νέα εφαρμογή θα φέρει το όνομα «MyStreet» και θα είναι διαθέσιμη στους πολίτες τόσο για να διαπιστώνουν όσο και για να καταγγέλλουν την αυθαίρετη χρήση κοινόχρηστων χώρων, όπως πεζοδρομίων και πλατειών, για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων.

Την εν λόγω εφαρμογή θα αναπτύξει το «Ελληνικό Κέντρο Διαστήματος» και θα συντηρείται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Θα διατίθεται στους πολίτες δωρεάν και θα μπορεί να εγκαθίσταται σε όλες τις «έξυπνες» κινητές συσκευές.

Μέσω αυτής, ο ενδιαφερόμενος πολίτης θα αναζητά πληροφορίες για τις παραχωρήσεις δημοσίου χώρου μέσα από ένα ειδικά διαμορφωμένο χάρτη με περιγραφικά και γεωχωρικά δεδομένα της εκάστοτε περιοχής του κάθε Δήμου. Αν μετά την αναζήτηση διαπιστώνει παράβαση, θα μπορεί να υποβάλλει τη σχετική καταγγελία.

Για την λειτουργία και χρήση της εν λόγω εφαρμογής, το Ελληνικό Κέντρο Διαστήματος» αναπτύσσει πληροφοριακό σύστημα με την ονομασία «Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων», το οποίο είναι προσβάσιμο μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ). Το συγκεκριμένο πληροφοριακό σύστημα θα χρησιμοποιείται από τους δήμους, προκειμένου να καταχωρίσουν τις άδειες των καταστημάτων που βρίσκονται εντός του δήμου.

Κατόπιν αυτού θα δίνεται η δυνατότητα εντοπισμού του τμήματος που καταλαμβάνεται αυθαίρετα στον κοινό χώρο από το κατάστημα, σε σχέση με το τμήμα που νομίμως του έχει παραχωρηθεί από τον Δήμο, προκειμένου να διαπιστώνονται αποκλίσεις και να ενημερώνονται οι αρμόδιοι φορείς, είτε με αυτοψία, είτε μέσω υποβολής καταγγελίας από πολίτες.

- Advertisement -

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. To mycoast δυστηχως δεν εχει λειτουργησει οπως θα πρεπε.
    Βεβαια μια απλη καταγγελια μεσα απτην εφαρμογη δεν λειτουργει.Πρεπει να κινηθουν οι διαδικασιες και να λειτουργησουν και τα αρμοδια οργανα μετα.
    Και εκει υπαρχει θεμα.

    Μακαρι το myspace να λειτουργησει οπως πρεπει γιατι το κακο εχει παραγινει.
    Δεν γινεται σε ενα μκρο πεζοδρομιο να βγαζει το καθε ταχυφαγειο και η καθε αλυσιδα καφε τραπεζακια και να μη υπαρχει χωρος να κινηθει ο πεζος.

    Τωρα συγκεκριμενα για την πολη μας.Προβλεπω οτι καποιοι στα παραλιακα μαγαζια θα χαλαστουν (ξαναλεω ΑΜΑ λειτουργησει) αλλα δεν καταλαβαινω το λογο,αφου και τα τραπεζακια που βγαζουν παραπλευρως (ειδικα στους καθετους πεζοδρομους που οδηγουν στη παραλια) παντα αδεια ειναι εκτος απο 3 αντε 4 μερες. Εδω καλα καλα με το ζορι γεμιζουν τα τραπεζια που εχουν στον χωρο στον οποιο εχουν δικαιωμα να το κανουν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog