Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

ΟΣΕ: Δεν προχωρά η επέκταση του Προαστιακού – Περνάει μέσα από σπίτια

Το έργο έπρεπε να είχε παραδοθεί στα τέλη του 2024, ωστόσο ακόμη βρίσκεται στο 50% σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών

- Advertisement -

Η γραμμή του Προαστιακού στο Λουτράκι, ένα έργο το οποίο είχε προγραμματιστεί να παραδοθεί στο τέλος του 2024, παραμένει ανολοκλήρωτο και δεν είναι καν κοντά στο να ολοκληρωθεί.

Στόχος αυτής της επέκτασης είναι η σύνδεση του Λουτρακίου, ενός εκ των δημοφιλέστερων τουριστικών θερέτρων της χώρας, με την Αθήνα, το λιμάνι του Πειραιά και το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ωστόσο για μια γραμμή μήκους 6,4 χιλιομέτρων που ξεκινά από τον ισθμό της Κορίνθου και φτάνει μέχρι το Λουτράκι έχουν περάσει ήδη 4 χρόνια και το έργο βρίσκεται ακόμη στον «αέρα».

Φυσικά αίσθηση αποτελεί το γεγονός πως οι γραμμές του προαστιακού περνάνε κυριολεκτικά μέσα από τα σπίτια κατοίκων. Συγκεκριμένα οι κάτοικοι στην οδό Νεφέλης στο Λουτράκι τόσο για να μπουν όσο και για να βγουν από τα σπίτια τους πρέπει να περνούν από τις γραμμές του προαστιακού.

Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι αν θα είναι εφικτή η πρόσβαση στο σπίτι τους όταν το έργο παραδοθεί.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών ο προαστιακός του Λουτρακίου θα παραδοθεί στο κοινό στο τέλος του 2025.

- Advertisement -
ΠΗΓΗNewsbomb.gr

27 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δηλαδή τώρα περνάει από τα σπίτια η γραμμή; Πριν από που πέρναγε δηλαδή;
    Το δούλεμα καλά πάει ,δεν λέω .μόνο που κοστίζει κάποια εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις που πληρώνουμε στον ανάδοχο του έργου.
    Να τα πληρώσει ο δήμαρχος και όσοι φταίνε όμως για αυτήν την τεράστια καθυστέρηση του έργου και όχι όλοι μας …

    • Γιατί γράφεται ανώνυμα και όχι επώνυμα? Φυσικά και όταν ολοκληρωθεί κάποιοι δεν θα έχουμε πρόσβαση καθόλου στα σπίτια μας.Το ίδιο είναι οι απλές γραμμές του αργού τρένου που προϋπήρχε και περνούσες από τις γραμμές και το ίδιο του προαστιακού που θα χτίσουν τριγύρω λόγω μεγάλης τάσεως και ταχύτητας? Μάλλον εσείς μας δουλεύετε γιαυτό γράφετε ανώνυμες μπούρδες.

      • Εκτισες σε τυφλό οικόπεδο και ζητάς και τα ρέστα; Να πληρώσεις εσύ για τις επιλογές σου και όχι οι υπόλοιποι. Εβαλες την μάντρα κολλητά στις γραμμές και σου φταίνε οι άλλοι μετά … άντε μπράβο.

  2. Νά μήν έκτιζαν στο όριο τής ιδιοκτησίας τού ΟΣΕ καί ας άφηναν τά μέτρα για να γίνει ο δρόμος. Τώρα ας πηγαίνουν με ελικόπτερο στο σπίτι. Άντε μπράβο νά τά λέτε όλα.

  3. Μέχρι να τα βρείτε να πηγαίνει τουλάχιστον το τρένο μέχρι τον σταθμό τον Ισθμου και με λεωφορείο στο κέντρο του Λουτρακίου οι επιβάτες.

    • τα μινιbus ξεχαστε τα τα εχουμε ξανακουσει.
      κυρια Βαραβερη αυτο παει σε σας τωρα:ως δημοσιογραφος οφειλεται να διευκρινησετε κατοπιν ερωτησεως ποιος ευθυνεται που εχουν σταματησει τα εργα.

      Πχ Υπαρχει δικαστικη αποφαση που απαγορευει τη συνεχιση των εργων μεχρι να δοθουν οι αποζημιωσεις? ΝΑΙ η ΟΧΙ?
      Αν ΟΧΙ , για ποιο λογο εχει σταματησει το εργο?
      ο Δημος Λουτρακιου τι θεση παιρνει σχετικα? ποια η εισηγηση του στον ΟΣΕ?
      Και επι τη βαση ποιου νομικου εγγραφου η γνωματευσης απο νομικη υπηρεσια η εξωτερικο νομικο γραφειο στηριζεται η οποια εισηγηση του δημου Λουτρακιου στον ΟΣΕ?

      Εαν παλι η απαντηση κατοπιν αποδεδειγμενης ΝΟΜΙΚΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ειναι ΝΑΙ, δηλαδη δεν μπορει να συνεχιστει το εργο εαν δεν δοθουν πρωτα οι αποζημιωσεις , τοτε προφανως πρεπει να υποβληθει απο εσας το ερωτημα φανταζομαι στον κορινθιο υφυπουργο οικονομκων για ποιο λογο δεν εχουν δοθει ακομα οι αποζημιωσεις αυτες. Αλλα και στο ετερο Κορινθιο υφυπουργο που εμπλεκεται με πολεοδομικα θεματα και διανοιξεις δρομων.

      Οσον αφορα την προσβασιμοτητα και τα περι “φυλακισης” της πολης που “χωριζεται στα δυο” οπως διαδιδουν καποιοι , προβλεπονται ισοπεδες διαβασεις ναι η οχι?

      Απο κει και περα υπαρχει πουθενα στην αποφαση του ΣΤΕ η “προνοια” οτι οσοι εχουν τοις γνωστες ιδιοκτησιες θα πρεπει να εχουν προσβαση στην παραλια κατα τον ΙΔΙΟ (σε αποτελεσμα) τροπο , τοπο και χρονο οπως ειχαν εις το παρελθον? Θετει πχ η αποφαση ΣΤΕ θεματα οπως πχ “σε ποσα λεπτα θα εχουν προσβαση στην παραλια” η πχ “εαν ειναι ηλικιωμενοι” , “εαν εχουν παιδια σε καροτσια” κλπ κλπ κλπ. Θελετε κυρια Βαραβερη να μας διευκρινησετε ως εγκριτη δημοσιογραφος αυτο το σημειο? ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ! Η αποφαση του ΣΤΕ ειναι ευκολως προσπελασιμη. Πχ ξεκαθαρα κα Βαραβερη προβλεπει η αποφαση ΣΤΕ κατασκευη υπογειας διαβασης , η πεζογεφυρας με ασανσερ η χωρις κλπ κλπ κλπ? Η απλως αναφερει οτι πρεπει να υπαρχει προσβαση στο δρομο? Αφου προφανως προσβαση στην παραλια θα υπαρχει με τις ισοπεδες διαβασεις οπως ουτως η αλλεως προβλεπεται.

      Και επιστρεφοντας στο αρχικο το ΚΥΡΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: υπαρχει δικαστικη αποφαση που απαγορευει τη συνεχιση των εργων μεχρι να δοθουν οι αποζημιωσεις?

    • Αυτό θα ήταν,νομίζω δεν ξέρω, οικονομικά ασύμφορο γιατί θα αύξανε το κόστος του εισιτηρίου.
      Επίσης επειδή ουδέν μονιμότερον του προσωρινού, κάποιοι θα προσπαθούσαν μετά να το “σπρώξουν” ως μόνιμη λύση

  4. Μια ερώτηση…. πότε χτίστηκαν τα σπίτια; αν χτίστηκαν μετά τη γραμμή του ΟΣΕ ποιος τα νομιμοποιησε; μιλάμε για ρουσφετια. Είμαι 45 έχω έρθει με τρένο στο Λουτράκι για μπάνιο ως 20χρονη. Τότε δεν ενοχλούσε το τρένο. Ποιος καταπατησε τις γραμμες;

  5. Η ανάπλαση δεν τελειώνει.
    Η επέκταση του Προαστιακού δεν τελειώνει.
    Υπηρεσίες φεύγουν, μαγαζιά κλείνουν.
    Δεν συνεχίζω τα χουμε χιλιοπει.
    Για να παραφράσω την γνωστή λαϊκή ρήση “Πόλη μοντέλο,την κάνατε…”
    Συγχαρητήρια σε όλους

    Η καθυστέρηση και η μη ολοκλήρωση του έργου ειναι απαράδεχτη και νομιμοποιεί και επιβραβεύει τις αυθαιρεσίες ορισμένων “εξυπνακιδων” που όπως ήδη ειπώθηκε πήγαν και έκτισαν κολλητά / επέκτειναν τις ιδιοκτησίες τους σε γραμμές που υπήρχαν απτην δεκαετια του 50-60′ και οι οποίες είναι αυτές που θα αντικατασταθούν. Δηλαδή δεν χρειάζεται να πάρει έκταση από κάποιον ιδιώτη.

    Από ότι διαβάζω ο ΟΣΕ προσφέρθηκε πως αν οι ιδιότητες που έχουν πρόβλημα παραχωρούσαν χώρο από τα οικόπεδα τους θα τους κατασκεύαζε δρόμο για την δικιά τους εξυπηρέτηση , με χρήματα του έργου.
    Δηλαδή η εταιρεία που μπορεί (και πρέπει) να ολοκληρώσει το έργο χωρίς να έχει ανάγκη την άδεια ή τον χώρο κανενός ιδιώτη προσφέρθηκε να δώσει λύση στο πρόβλημα που απασχολεί μόνο κάποιους λίγους ιδιώτες χωρίς να είναι υποχρεωμένη.
    Φυσικά και ΔΕΝ το δέχτηκαν, γιατί το πραγματικό τους πρόβλημα είναι ότι θα τους χαλάσει την ησυχία..
    Ας πρόσεχαν και ας το σκεφτόντουσαν πριν χτίσουν εκεί..

  6. Όχι μόνο έχτισαν με τις ευλογίες του δήμου αλλά και καταπατισαν και μερικά μέτρα προς την θάλασσα και τώρα φωνάζουν.οσσω για τον προαστιακό τόσα ξαναγράψει το αμνημονευτο ΠΟΤΕ;ΠΟΤΕ.

  7. Ρε αγόρια φαγωθήκατε ναρθει μέσα στο ΛουτρακιΛΑΘΟΣ.Στον Ισθμό η στην χειρότερη στον Θρουβαλα σλλα που μυαλό τώρα περιμένετε μέχρι τον Μάη Θανάση

  8. Όταν χτίστηκαν τα σπίτια υπήρχε ήδη σχέδιο πόλης ηδη από το 1989 καισως και παλαιότερ. Οι άδειες είναι νομιμοτατες. Κανένα ρουσφέτι. Αντίθετα ρουσφέτι κάνανε οι εκάστοτε Δημοτικές αρχές και φτιάχναν δρόμους εκεί που ήθελαν να κάνουν εξυπηρέτηση,και όχι στο σχέδιο Η προσβαση ήταν εύκολη γιατί γραμμή ήταν παντού ανοικτή χωρίς φρακτες. Τώρα πρέπει οπωσδήποτε να γίνει παράλληλος δρόμος. Αλλιώς δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί το έργο ποτέ η κι αν γίνει δεν πρόκειται να δουλέψει. Η επικινδυνότητα για τους κατοίκους, τα παιδιά κλπ θα είναι λόγοι αναίρεσης της λειτουργίας.

  9. Σχετικά με το Τραινο ας αφήσουμε τις δικαιολογίες και να μας πουν οι αρμόδιοι ποιοι δεν θέλουν τραινο ποια είναι τα συνφεροντα που
    θίγονται για μπορούμε να ξέρουμε
    Ευχαριστώ το Loutraki blog για την φιλοξενία
    PS αν μερικοί δεν ξέρουν αυτούς ας με ρωτήσουν

  10. Εφόσον λέγεται προαστιακός τι δουλειά έχει μέσα στην πόλη.
    Όλα τ αλλά είναι για να έχουμε να λέμε.
    Και το ΚΤΕΛ και το τρένο έξω από την πόλη.

    • προαστιακός σιδηρόδρομος: σιδηρόδρομος που συνδέει τα μητροπολιτικά κέντρα με τα προάστιά τους, ή με άλλες κοντινές πόλεις.
      Νταξει το κατάλαβες τώρα;

      Και ο προαστιακός θα έρθει στην πόλη εκεί έχει αποφασιστεί.
      Και τα ΚΤΕΛ θα παραμείνουν στην θέση.
      Και άμα δεν σαρεσει μπορείς να πας σε κάνα ερημονησι να είσαι όσο απομονωμένος θέλεις.

  11. 2 Νοεμβρίου, 2024 στο 18:45 Το ΚΤΕΛ ειναι μια χαρα εκει που ειναι δεν εχουνε ολοι αυτοκινητα ουτε χρηματα να παρουμε ταξι να μας παει στο κεντρο της πολης αμα τα ΚΤΕΛ ηταν εξω απο την πολη,γιατι στην Κορινθο που ειναι τα ΚΤΕΛ μεσα στην πολη ειναι,οσο για τον προαστιακο πρωτα κανεις απαλωτριωσεις δινεις αποζημειωσεις στους πολιτες που με κοπο και ιδρωτα εκτισαν τα σπιτια τους,υστερα κανεις σοβαρη μελετη για το πως θα μπαινουν σπιτια τους,και μετα κανεις το εργο,επειδη θα πειτε οτι εχω σπιτι εκει κοντα δεν εχω αλλα ξερω παρα πολλη καλα πως πρεπει να γινονται καποια πραγματα και τι εχει παρα πολλη μεγαλη αναγκη ο τοπος ,αν και για μενα η πολη δεν εχει παρα πολη μεγαλη αναγκη τον προαστιακο περισσοτερο κακό θα κανει στην πολη παρα καλο ,ο τοπος εχει αναγκη απο αλλα πολλη πιο σοβαρα εργα

    • Συμφωνώ ότι η πόλη έχει ανάγκη από πολλά και σοβαρά έργα, διαφωνώ στο ότι η έλευση του Προαστιακού δεν ειναι ένα από αυτά.
      Φυσικά και ειναι. Είτε ως παραθεριστής είτε ως κάτοικος για ολόκληρες χρονιές ζω στο Λουτράκι απτο ’96.
      Η παρακμή της πόλης ξεκίνησε από όταν σταμάτησαν τα δρομολόγια του τρένου.
      Θυμάμαι για να πας από το ποτάμι μέχρι το παραλιακό πάρκο βόλτα κοντεβες να κλείσεις ώρα από τον κόσμο που περπατούσε.Σημειωτόν πήγαινες.
      Τώρα όσο και αργά και να πας το κάνεις κάνα τέταρτο.
      Και όλα τα μαγαζιά γεμάτα.
      Είναι ο μόνος λόγος της παρακμής; Φυσικά όχι αλλά είναι απτους σημαντικούς.
      Τώρα για τα υπόλοιπα, δεν θα ξαναμιλήσω για το πως έγιναν τα σπίτια,τα έχουν πει σχολιαστές πιο πάνω.
      Μελέτες έχουν γίνει και έχουν καταλήξει στο ότι δεν χρειάζεται καμία δεν απαλλοτρίωση.
      Και αλήθεια γιατί να χρειαστεί; Μιλάμε για αντικατάσταση στο ήδη υπάρχον δίκτυο.
      Επίσης στις μελέτες υπάρχει πρόβλεψή για όλες τις απαιτούμενες διαβάσεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog