Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024

Δημήτρης Πτωχός: «Η ψηφιακή εξέλιξη της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη»

Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες στοχεύουν στη βελτίωση της αποδοτικότητας των υπηρεσιών των Δήμων

- Advertisement -

Πέντε συν μία κοινές πρωτοβουλίες με στόχο τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και των διαδικασιών στην τοπική αυτοδιοίκηση παρουσίασαν σήμερα οι Υπουργοί Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.

Η εκδήλωση «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων ως μοχλός περιφερειακής ανάπτυξης» διοργανώθηκε το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στην έναρξη της 88ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης στο περίπτερο 12 του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, έτυχε ιδιαίτερης αναφοράς για τα ψηφιακά άλματα που έχουν γίνει στον τομέα των υπηρεσιών και των ηλεκτρονικών ραντεβού, με τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχό, κατά τη διάρκεια του χαιρετισμού του να αναφέρεται στις προκλήσεις που κλήθηκε να αντιμετωπίσει αλλά και στον τρόπο που επήλθε η αλλαγή νοοτροπίας σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.

Ο κ. Πτωχός δήλωσε: «Η αλλαγή νοοτροπίας στις δημόσιες υπηρεσίες ήταν μια μεγάλη πρόκληση. Μέσα σε λίγο χρόνο καταφέραμε να εκσυγχρονίσουμε τις διαδικασίες μας, φέρνοντας κοντά στους πολίτες τις ψηφιακές υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους».

Επίσης, υπογράμμισε τη σημασία της συλλογικής προσπάθειας μεταξύ Υπουργείων, Περιφερειών και Δήμων: «Η ψηφιακή μετάβαση δεν μπορεί να επιτευχθεί από μόνη της. Χρειάζεται η στενή συνεργασία όλων των επιπέδων διοίκησης – Υπουργείων, Περιφερειών και Δήμων – για να μπορέσουμε να προσφέρουμε στους πολίτες τις υπηρεσίες που τους αξίζουν, με ταχύτητα, ασφάλεια και διαφάνεια. Μόνο με κοινές πρωτοβουλίες και συντονισμένες δράσεις μπορούμε να πετύχουμε τον στόχο μας για έναν σύγχρονο και αποτελεσματικό δημόσιο τομέα».

Πιο συγκεκριμένα, οι δύο Υπουργοί παρουσίασαν:

Το «Ενιαίο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Τέλους Ακίνητης Περιουσίας, Δημοτικών Φόρων και Δημοτικών Τελών».

Την «Πλατφόρμα ηλεκτρονικών κατασχέσεων χρηματικών απαιτήσεων οφειλετών ΟΤΑ από πιστωτικά ιδρύματα».

Την «Πλατφόρμα δήλωσης επί των ακαθάριστων εσόδων και παρεπιδημούντων».

Την «Ηλεκτρονική Δέσμευση και Άρση Φορολογικής Ενημερότητας».

Την «Επέκταση και Αναβάθμιση του κόμβου διαλειτουργικότητας govHUB».

Οι συγκεκριμένες πρωτοβουλίες στοχεύουν στη βελτίωση της αποδοτικότητας των υπηρεσιών των Δήμων, καθώς και στην απλούστευση της καθημερινότητας και εξυπηρέτησης των πολιτών και επιχειρήσεων.

Η υλοποίησή τους θα οδηγήσει σε σημαντικά οφέλη για τους ΟΤΑ και τους εποπτευόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του διοικητικού βάρους, της ταχύτερης διεκπεραίωσης διαδικασιών, της ενίσχυσης της διαφάνειας και της αποσυμφόρησης των υπηρεσιών.

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog