Το λεωφορείο που θα συνδέσει τον σταθμό του προαστιακού με το κέντρο της Κορίνθου και την παραλία, αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες, σύμφωνα με πληροφορίες του Κ24.
Οι νομικοί αποφάνθηκαν πως ο δήμος έχει την δυνατότητα να προχωρήσει σε λειτουργία δημοτικής συγκοινωνίας και αυτό πράττει, εντάσσοντας την σύνδεση στο πλαίσιο της συμφωνίας με το Βαρδινογιάνειο ίδρυμα το οποίο θα αποδώσει στο δήμο ηλεκτρικό λεωφορείο για την κάλυψη της ανάγκης.
Πρόκειται για ένα αίτημα πολλών ετών και βέβαια μια απαίτηση της σύγχρονης Κορίνθου οι οποίοι βλέπει κατοίκους και επισκέπτες να μεταβαίνουν από και προς τον σταθμό με τα…πόδια, απουσία της λεωφορειακής σύνδεσης εικόνα σίγουρα όχι πρωτευούσης, εικόνα σίγουρα όχι πόλης που επιδιώκει να χαρακτηριστεί ως «τουριστική».
Για την ταχύτερη έναρξη της γραμμής ο δήμος επεξεργάζεται και το ενδεχόμενο υλοποίησης σύμβασης με το ΚΤΕΛ το οποίο θα καλύψει αυτήν την ανάγκη – ενώ δεν το έκανε τα προηγούμενα χρόνια- .
Τις επόμενες εβδομάδες, όποια λύση και αν προκριθεί, είναι βέβαιο πως θα έχουμε εξελίξεις και λύση σε ένα θέμα που είχε χαρακτηριστεί – και όχι αδίκως- αγκάθι!
Βέβαια, αναμένεται και η πλήρης επανέναρξη της γραμμής του προαστιακού η οποία έχει ανασταλεί μετά το φοβερό δυστύχημα στα Τέμπη και τις αποκαλύψεις των ελλείψεων στην γραμμή έως το Κιάτο.
X@ra
Κorinthia24.gr
Καλά άντε γειά.. Ποιος θα μπει ξανά σε τρένο;;
Επιτέλους αγαπητοί μου…!!!!Δεν μπορεί η ανάπτυξη μίας πόλης νά είναι έρμαιο τών διαφόρων συντεχνιών εδώ καί χρόνια…η συγκοινωνίες δεν είναι μόνο ταξί ( καί ο νοων νοειτω)… έλεος…!!!
Κάνετε πλάκα τώρα;; Ποιος θα ξαναμπεί σε τρένο;;; Ποιος θα αφήσει τα παιδιά του να ξαναμπούν σε τρένο; Πίσω από κάθε ανάπτυξη και κάθε κονδύλι που εγκρίνεται το μόνο που ενδιαφέρει είναι τι θα μπει στην τσέπη. Εταιρείες μαϊμού που ξεπηδούν μέσα σε 1-2 ημέρες για την ανάληψη του έργου με σκοπό το πως θα πλουτίσουν από τα κονδύλια και τις επιδοτήσεις (εντος και εκτός). Εκλογές ερχονται όμως 😉
Όλα προεκλογικά τα θυμούνται??
Όποιος δεν θέλει να μπει στα ΚΤΕΛ ισως.
Μετά τις εκλογές θα ξεχαστεί. Σιγά μην τους νιάζει που ταλαιπωρούνται εργαζόμενοι, μαθητές και τουρίστες. Ομηροι όπως πάντα αυτό το κράτος στις συντεχνίες, στην συγκεκριμένη περίπτωση των ταξιτζήδων.
Δυστυχως,δυστυχυματα ειχαμε και με κτελ και με πλοια και με αεροπλανα.Ο κοσμος συνεχισε να μπαινει σε αυτα.Δεν σταματαει η ζωη και δεν γινεται να ζουμε με ενα φοβο συνεχεια.Για οσους ειναι εξυπηρετικο θα το χρησιμοποιησουν.
Μόνο οι επιβάτες της Κορίνθου αντιμετωπίζουν πρόβλημα μεταφοράς απο/προς προαστιακό; Οι επιβάτες Κιάτου δεν έχουν ψυχή; Πολλοί περισσότεροι επιβάτες μπαίνουν στο κιατο σε σχέση με την Κόρινθο. Αρκετά με τα κτελ. Μια ζωή τρώνε κ επιδοτούνται από το κράτος. Επιβάλλεται δημιουργία και άλλων εταιρειών όπως σε όλα τα κράτη του κόσμου.
Σε όλα τα κράτη του κόσμου, όχι, αγαπητέ/ή 12:32. Και στην Βρετανία, η national express υπάρχει μόνο για να μετακινείται ο κοσμάκης που δεν έχει μπικικίνια για αμάξι, βενζίνες, ασφάλειες, road taxes, fish and chips κ.λ.π. Άσ’τα να πάνε. Όπου φτωχός κι η μοίρα του.