Για “έργο-κολοσσό” μιλά ο επικεφαλής της μειοψηφίας στο Κιάτο Δημήτρης Παπαγεωργίου συγχαίροντας όσους εργάστηκαν για την επιτυχία του και εγκαλώντας τον Δήμαρχο Σικυωνίων αφού το έργο αφήνει εκτός το Κιάτο! Ο κ.Παπαγεωργίου αναφέρεται σκωπτικά στον “πρωταθλητισμό των χρηματοδοτήσεων” τονίζοντας πως σε αυτήν την σημαντική αστική ανάπλαση ο δήμος Σικυωνίων είναι απών.
Γράφει ο κ.Παπαγεωργίου
Σύμφωνα με επίσημες ανακοινώσεις του Υφυπουργού Περιβάλλοντος και των τριών Δημάρχων Κορινθίων, Λουτρακίου και Βέλου αφενός ξεκινάει ένα έργο-κολοσσός στο παραλιακό μέτωπο Κορίνθου – Λουτρακίου, αφετέρου αξιοποιείται όλη η παλιά σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ μεχρι και το Βέλο, έργο το οποίο σταματάει στα όρια του Κιάτου.
Ανάμεσα σε όλα τ’ άλλα ενδεικτικά αναφέρω οτι θα υπάρχουν ποδηλατόδρομοι 2 κατευθύνσεων (παραλιακά απο Κόρινθο εως Λουτράκι, φανταστειτε το υπέροχο στοιχείο ολης της διαδρομής), πεζόδρομοι, χώροι πρασίνου, και Περιβαλλοντικό Πάρκο έως και το Βέλο.
Προφανώς, συγχαρητήρια σε όλους τους εμπλεκόμενους. Πρόκειται για σπουδαία έργα της Κορινθίας μας.
Το ερώτημα ομως ειναι γιατι το Κιάτο μένει εκτος;;;
Γιατί αυτός “ο υπερπρωταθλητης των χρηματοδοτησεων” δεν εχει πετύχει το παραμικρό στην παραλιακή ζώνη της πόλης και του Κάτω Διμηνιού, που κάποτε υπήρξε τουριστικός πόλος έλξης εκατοντάδων μη συνδεόμενων με την περιοχή μας;;
Γιατί έμεινε εκτός ο παλιός σιδηρόδρομος του Κιάτου από την ανάπλαση αυτή;;;
Είμαστε ικανοποιημένοι με την καλή εικόνα 20 ημερών και 3-4 σαββατοκυριακων; Τόσο μπορούμε να κρατήσουμε το ενδιαφέρον των φιλοξενούμενων;
Είχαμε προτείνει σειρά απλών αρχικά παρεμβάσεων στην παραλία, οπως αποκομιδή των σκουπιδιών των μαγαζιών σε συνεννόηση μαζί τους στην πηγη (κατευθείαν απο τα μαγαζιά σε συμφωνημένη ώρα) ή και υπογειοποίηση των απορριμάτων, ενίσχυση φωτισμού, άμεση αλλαγή των απαρχαιωμενων υποδομών (ντουζιερες, χωρους αλλαγής ρουχων), ύπαρξη ναυαγοσώστη, καθιέρωση και ενίσχυση των watersports, ράμπες Αμεα ( που είναι το μόνο που έγινε κατόπιν πολλαπλών πιέσεων και αφου έγινε σχεδόν παντού).
Επιπρόσθετα, είχαμε προτείνει και πιο σύνθετα ζητήματα όπως εκπόνηση σχεδίου σε συνεργασία με τους μηχανικούς και αρχιτέκτονες της περιοχής μας, που θα ενδιαφέρονταν, (που είναι πολλοί και εξαιρετικοί) για κοινή αξιοποίηση ολου του παραλιακού μετώπου σε ξαπλώστρες, ομπρέλες, βοηθητικές εγκαταστάσεις, νέα είδη δενδρων, εξευρεση χώρου παρκινγκ, και περιορισμού της διέλευσης αυτοκινήτων σε συνεννόηση με τα μαγαζιά που αποτελούν ραχοκοκκαλιά της οικονομικής ζωής του τόπου, με σκοπό μακροπρόθεσμα να είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε σοβαρά για μεγάλα έργα όπως για ποδηλατοδρόμο και πεζόδρομο.
Το κάνει η Κόρινθος που ειναι δεκαπλάσια απο εμάς, άρα σκεφτείτε τις δυσκολίες, ενώ εμείς δεκαετίες παρακολουθουμε το ίδιο μοτίβο.
Δυστυχώς, πέρασαν τα χρόνια παλι και δεν έγινε το παραμικρό.
Και ο ανταγωνισμός μας σαρώνει δυτικά και ανατολικά με πόλεις και χωριά, που δημιουργούν υπεραξίες και όχι με δημοσιογράφους που δημιουργούν παραπληροφόρηση.
Το να λέμε μόνοι μας δείχνοντας τη θάλασσα σε φωτογραφιές “κιατονησι” ειναι ωραία αυταπάτη.
Δυστυχώς, όμως η πραγματικότητα δείχνει οτι τα γειτονικα μέρη και μπράβο τους (Βραχάτι, Ξυλόκαστρο, Κόρινθος) μας ξεπερνούν ραγδαία και διαρκώς εξελίσσονται!!!!!