Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου για ακόμη μία χρονιά συνεργάζεται με τους κορυφαίους ραδιοφωνικούς σταθμούς των Αθηνών για την τουριστική προβολή του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων.
Το 2021 συνεχίζεται το πλάνο στόχευσης κατά κύριο λόγο του εσωτερικού τουρισμού που ξεκίνησε το 2020 λόγω της πανδημίας του C-19.
Οι καμπάνιες στην Αττική ξεκίνησαν ήδη στο ραδιοφωνικό σταθμό Μελωδία 99,2 και σειριακά βάσει πλάνου θα ολοκληρωθούν στα τέλη του Ιουλίου.
Παράλληλα, ο οργανισμός θα συνεργαστεί με ραδιοφωνικές εκπομπές για την υλοποίηση διαγωνισμών με δωροθεσίες, όπως αντίστοιχα είχαν υλοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία τη θερινή σεζόν του 2020.
Συντονιστείτε αυτή την εβδομάδα στον Μελωδία 99,2 και την επόμενη στον Athens Dee Jay 95,2 και ανάμεσα στις μουσικές επιτυχίες των σταθμών μπορείτε να απολαύσετε τα ραδιοφωνικά σποτ προώθησης του προορισμού μας.
Καμπάνιες Social Media & Google Ads
Παράλληλα με τις ραδιοφωνικές καμπάνιες ξεκινούν και καμπάνιες σε Facebook, Instagram & Google για να ενισχυθεί η επικοινωνία του προορισμού και στα ψηφιακά μέσα. Ο σχεδιασμός του Μαΐου περιλαμβάνει καμπάνιες στα Social Media του Visit Loutraki, ένα από τα πλέον επιτυχημένα τουριστικά accounts στην Περιφέρεια Πελοποννήσου με σχεδόν 14k ακολούθους στο Instagram, συχνότατη παραγωγή περιεχομένου και καθημερινή ανάρτηση εκατοντάδων stories. Εκτός των social, αντίστοιχα θα γίνουν καμπάνιες και στην Google στα δίκτυα έρευνας και προβολής.
Ενότητες Προώθησης Μαΐου:
Διαμονή
Εστίαση
Παραλίες
Υπαίθριες Δραστηριότητες
Μουσεία & Αρχαιολογικοί Χώροι* (Σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Κορινθίας θα προβληθούν τα τοπικά μουσεία)
Αφιέρωμα στην τοπική γαστρονομία από τη Real News
Η επανέναρξη λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης συνοδεύτηκε από τη δημοσίευση ενός μεγάλου αφιερώματος στην τοπική γαστρονομία του δήμου μας από τη Real News. Το ένθετο του Σαββατοκύριακου 9/05 φιλοξένησε αφιέρωμα 14 σελίδων στην τοπική γαστρονομία με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, δημοσίευση τοπικών συνταγών, παρουσίαση εστιατορίων και παράλληλη παρουσίαση του προορισμού. Το αφιέρωμα υλοποιήθηκε με την συνεργασία του Ξένιου Ζευς, του Δήμου Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων, τοπικών καταστημάτων εστίασης, συλλόγων και φορέων καθώς και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Κορινθίας μέσω της οποίας έγιναν οι φιλοξενίες του δημοσιογραφικού team που υλοποίησε την κάλυψη.
Ευχαριστούμε τις επιχειρήσεις:
Για την Εστίαση και τη Γευσιγνωσία:
ΤΑΒΕΡΝΑ Ο ΜΠΑΡΜΠΑ ΤΑΣΟΣ
ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΑ ΠΙΣΙΑ
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ PERLA
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΙΧΘΥΟΕΣΣΑ
ΛΙΜΑΝΑΚΙ ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ
Για τη Διαμονή:
Boutique Hotel «Pefkaki»
Για τις Μετακινήσεις:
LM Tours
Για τη Φιλοξενία φωτογράφησης των πιάτων με τοπικά εδέσματα Περαχώρας:
VILLA ARMONIΑ
Ευχαριστούμε επίσης τον Σύνδεσμο Οινοποιών Νεμέας και τον κ. Νίκο Μπουζουνέλο για την εκδήλωση Οινογευσίας, που παραχώρησε στο δημοσιογραφικό team.
Μνημόνιο Συνεργασίας LTO – ΑΠΘ
Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψε ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου με το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στο μνημόνιο αναφέρεται πως ο Διευθυντής του Εργαστηρίου «Διοίκηση Αθλητισμού, Τουρισμού και Αναψυχής» του ΤΕΦΑΑ του ΑΠΘ, Καθηγητής Κ. Αλεξανδρής, και ο Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Λουτρακίου, Κος Καραβούλης Σπύρος, εκφράζουν την πρόθεση να συνεργαστούν στην εκπόνηση μελετών, από την πλευρά του Εργαστηρίου προς τον Οργανισμό, σε θέματα που σχετίζονται με τις τουριστικές και αθλητικές δράσεις του οργανισμού. Ενδεικτικά θέματα αφορούν:
Την αξιολόγηση του αντίκτυπου των αθλητικών / πολιτιστικών διοργανώσεων στην τοπική κοινωνία (π.χ., τουρισμό, οικονομία, κοινωνία κτλ).
Την αξιολόγηση της εμπειρίας των συμμετεχόντων.
Την αξιολόγηση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Την ανάπτυξη πλάνων μάρκετινγκ και στρατηγικής.
Την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
Τη συν-διοργάνωση ημερίδων.
Επίσης, θα διερευνηθούν οι δυνατότητες της από κοινού ανάπτυξης προτάσεων για τη διεκδίκηση χρηματοδοτούμενων Ελληνικών και Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
Η “ινσταγκραμική” Σπηλιά της Φώκιας
Σε ένα από τα πλέον “ινσταγκραμικά” αξιοθέατα σε παγκόσμιο επίπεδο έχει καθιερωθεί η Σπηλιά της Φώκιας, καθώς οι αναρτήσεις φωτογραφιών της στο instagram, το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο για τη φωτογραφία και το ταξίδι, συγκεντρώνουν εκατοντάδες χιλιάδες likes. Πρόσφατα, δύο φωτογραφίες της Σπηλιάς της Φώκιας αναρτήθηκαν στο Earthpix, ένα από τα μεγαλύτερα φωτογραφικά hubs στο instagram με 19 εκατομμύρια ακολούθους ενώ και το Visit Greece, το επίσημο instagram account του ΕΟΤ με περισσότερους από 500 χιλ. ακολούθους δημοσίευσε για δεύτερη φορά μία από τις πλέον δημοφιλείς φωτογραφίες της Σπηλιάς της Φώκιας. Αξίζει να σας αναφέρουμε ότι τα likes συνολικά στις 2 αυτές αναρτήσεις ξεπέρασαν τα 200.000.
Κατεβάστε την εφαρμογή στο κινητό ή στο tablet σας