Παράταση του σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις για τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας, αναφορικά με τη λειτουργία των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ενώ οι πανελλαδικές εξετάσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν κανονικά.
Τόσο για τη σχολική χρονιά όσο και για τις πανελλήνιες επικρατούν, όπως φαίνεται ορισμένες ημερομηνίες-«κλειδιά».
Επιπλέον, όπως έχει επισημάνει σε δηλώσεις της η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, το άνοιγμα των Δημοτικών σχολείων αναμένεται για μετά το Πάσχα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr, πιθανή ημερομηνία είναι η Δευτέρα 10 Μαΐου.
Σε κάθε περίπτωση, «οδηγός» για την επαναλειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αποτελούν τα self tests
Παράταση σχολικού έτους: Η ημερομηνία-«κλειδί»
Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr, η έως τώρα απόφαση του υπουργείου Παιδείας είναι να υπάρξει παράταση του διδακτικού έτους για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια μέχρι την Παρασκευή 11 Ιουνίου, ώστε να επιμηκυνθεί ο χρόνος της διά ζώσης διδασκαλίας.
Η όσο το δυνατόν επέκταση της διά ζώσης διδασκαλίας έχει επισημανθεί σε αρκετές περιπτώσεις τόσο από τη Νίκη Κεραμέως όσο και από τη Ζέττα Μακρή, ιδιαίτερα μάλιστα για τα Λύκεια, τα οποία έμειναν για αρκετό καιρό κλειστά.
Χωρίς προαγωγικές εξετάσεις και το 2021
Παράλληλα, η έως τώρα απόφαση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας προβλέπει να μην διεξαχθούν οι προαγωγικές εξετάσεις για μία ακόμη χρονιά και οι μαθητές να προαχθούν στην επόμενη τάξη με βάση τους βαθμούς των τετραμήνων, όπως και πέρυσι.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του alfavita.gr, για το θέμα αυτό υπήρξε και μειοψηφική πρόταση για πραγματοποίηση προαγωγικών εξετάσεων, όχι μόνο γιατί το ζήτημα των εξετάσεων αποτελεί κορωνίδα της εκπαιδευτικής ατζέντας του κυβερνώντος κόμματος, αλλά και για να μην θεωρηθεί ότι η τηλεκπαίδευση δεν λειτούργησε. Ωστόσο η πρόταση αυτή δεν επικράτησε.
Υπογραμμίζεται ότι η ΟΛΜΕ, σε ανακοίνωσή της «πρότεινε τη μη πραγματοποίηση, φέτος, των γραπτών προαγωγικών–απολυτηρίων εξετάσεων, τη μη εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής (ΕΒΕ) στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η οποία προφανώς θα οδηγήσει στον αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών από τα ΑΕΙ».