Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου, 2024

Ξεκίνησε η διαδικασία αδειοδότησης τριών υδατοδρομίων. Bye-bye Λουτράκι !

- Advertisement -

Παράλληλα με τους Τεχνικούς Φακέλους προχωρούν από τον ΟΛΚΕ ΑΕ οι διαδικασίες κατασκευής και εξοπλισμού των τριών υδατοδρομίων (πλωτές προβλήτες πρόσδεσης υδροπλάνων, οικίσκοι για το check-in των επιβατών, κ.λπ).

Κατατέθηκαν χθες, 25 Ιανουαρίου 2021 οι Τεχνικοί Φάκελοι για τις Άδειες Ίδρυσης των υδατοδρομίων Ερείκουσας, Οθωνών, Μαθρακίου, στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

Ανάδοχος εταιρεία είναι η Ελληνικά Υδατοδρόμια, η οποία έχει ολοκληρώσει και τις άδειοδοτήσεις των τριών πρώτων υδατοδρομίων στην Ελλάδα (Κέρκυρα, Παξοί, Πάτρα). Ιδιοκτήτης των Αδειών Ίδρυσης των Υδατοδρομίων θα είναι ο Οργανισμός Λιμένος Κέρκυρας ΑΕ που έχει στην δικαιοδοσία του τα λιμάνια των Διαποντίων νήσων (Ερείκουσας, Οθωνών, Μαθρακίου).

Οι Τεχνικοί Φάκελοι που εκπονήθηκαν από τα Ελληνικά Υδατοδρόμια περιλαμβάνουν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Ν.4663/20, τα Εγχειρίδια των Υδατοδρομίων, τους χάρτες Γ.Υ.Σ και Υ.Υ με τις χωροθετήσεις των θαλασσοδιαδρόμων, τα Τοπογραφικά Διαγράμματα, τους Αρ. Πρωτ. κατάθεσης των Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων, καθώς και μια σειρά από δικαιολογητικά και νομιμοποιητικά έγγραφα του ιδιοκτήτη των αδειών ίδρυσης υδατοδρομίων.

Παράλληλα με τους Τεχνικούς Φακέλους προχωρούν από τον ΟΛΚΕ ΑΕ οι διαδικασίες κατασκευής και εξοπλισμού των τριών υδατοδρομίων (πλωτές προβλήτες πρόσδεσης υδροπλάνων, οικίσκοι για το check-in των επιβατών, κ.λπ). Θα ακολουθήσει η εκπαίδευση του προσωπικού και οι λοιπές διαδικασίες που προβλέπονται από την νομοθεσία για την ολοκλήρωση και της τελικής φάσης που αφορά την έκδοση των αδειών λειτουργίας των τριών υδατοδρομίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας, κ. Σπύρος Ζερβόπουλος αναφερόμενος στην υποβολή των Τεχνικών Φακέλων για τα υδατοδρόμια των Διαποντίων νήσων δήλωσε:

“Ο Ο.Λ.Κ.E ΑΕ, στα πλαίσια του στρατηγικού του σχεδιασμού για συνεχή ανάπτυξη των λιμένων που ανήκουν στη δικαιοδοσία του αποφάσισε να προσθέσει μια πρωτοποριακή συγκοινωνιακή πύλη στα λιμάνια Ερείκουσας, Οθωνών και Μαθρακίου. Η δημιουργία υδατοδρομίων στα τρία Διαπόντια νησιά θα βοηθήσει κομβικά στην ανάπτυξη του Τουρισμού τους, αλλά και στην εξυπηρέτηση των μετακινήσεων των μόνιμων κατοίκων τους, σε δωδεκάμηνη βάση. Επίσης με τη λειτουργία των υδατοδρομίων θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας που προβλέπεται να καλυφθούν από ντόπιους κατοίκους βοηθώντας τους να παραμείνουν στα τρία παραμεθόρια νησιά, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται”.

 

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της εταιρείας Ελληνικά Υδατοδρόμια, κ. Τάσος Γκόβας, τόνισε:

“Σήμερα με την εκκίνηση της διαδικασίας αδειοδότησης των υδατοδρομίων στα Διαπόντια νησιά μπαίνουν οι βάσεις για γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις στα ‘συγκοινωνιακά αδικημένα’ παραμεθόρια νησιά.

 

Οι επικείμενες αδειοδοτήσεις των ανωτέρω υδατοδρομίων, σε συνδυασμό με τα τρία υδατοδρόμια που έχουν ήδη αδειοδοτηθεί (Κέρκυρας, Παξών, Πάτρας) και τα πέντε που ακολουθούν (Κεφαλονιάς, Λευκάδας, Ιθάκης, Ζακύνθου, Μεγανησίου) θα δημιουργήσουν ένα επαρκές δίκτυο υδατοδρομίων στο Ιόνιο το οποίο θα καθίστα βιώσιμη τη λειτουργία των υδροπλάνων καθ’όλη τη διάρκεια του έτους”.

 

 

Με υδροπλάνα στο Λουτράκι;

Αυτό είναι το Πρόγραμμα του Διεθνές Συνεδρίου για τα Υδατοδρόμια στο Λουτράκι

Υδατοδρόμιο στη λίμνη Τάκα, όχι στο Λουτράκι

Παναγιώτης Νίκας: Τι απαντά για τα υδατοδρόμια και το Λουτράκι (Video)

Υδροπλάνα: Ετοιμα για «απογείωση» στην Ελλάδα. Ολο το mega project. Εκτός πλάνων το Λουτράκι…

 

- Advertisement -

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δεν ξέρω τι να αγοράσω ίδιωτικο Jet 🛩 η να πάρω υδροπλάνο ??Παντως το υδροπλάνο θα είναι ποιο πρακτικό !!θα το παίρνω και θα πετάγωμε μέχρι το Τσιλιβι στο Ζάντε μέχρι τα. Λαλαρια στην Σκιαθο και όπου άλλου θα φτιάξουν !!Εχω ένα μικρό πρόβλημα !Δεν μπορώ να το πιλοτάρω🤪🤪Αν είναι κανείς πιλότος να με ενημερώσει να τον προσλάβω 🤣🤣Περιμενω να δω το ματσάκι και λεμε καμία μπιπ να περάσει η ώρα !!Αντρικος με εκτίμηση

  2. Καλό θα ήταν πριν δημοσιεύονται και αναπαράγονται δημοσιεύματα να γίνεται και μια έρευνα εάν υπάρχει και μια έστω σχετική υπόσταση σε όσα αναγράφονται με βάση το τι ισχύει νομοθετικά για να μην εκτίθενται όσοι τα δημοσιεύουν και τα αναπαράγουν. Οι τεχνικοί φάκελλοι που κατατέθηκαν είναι ελλιπείς αφού δεν έχουν γίνει τα έργα βάσει του Νόμου και δεν μπορεί να προχωρήσει η αδειοδότηση μέχρι να ολοκληρωθούν και εγκριθούν. Η εκπαίδευση του προσωπικού που θα γίνει; Υπάρχει σχολή πιλότων υδροπλάνων και στελεχών υδατοδρομίων στην Ελλάδα και δεν το ξέρουμε; Τα έργα που θα γίνουν ποιος θα τα συντηρεί και θα τα φυλάει μέχρι να γίνει η σχολή και να υπάρξει προσωπικό; Θα πληρώνουν οι δημότες για κάτι που θα κάθεται ανεκμετάλλευτο; Ποιος επιχειρηματικός φορέας θα αναλάβει τη λειτουργία τους τη στιγμή που δεν υπάρχει υδροπλάνο στην Ελλάδα ούτε για δείγμα; Τα πέντε του Ιονίου “που ακολουθούν” είναι ακόμα στο στάδιο της ανάθεσης από το Περιφερειακό Συμβούλιο, για ποιο δίκτυο μιλάτε;

  3. Τη ματαιοδοξια ειναι αυτη -η πολη δ εν εχει ναγκη απο υδατοδρομια εχει πολλη ποιο σοβαρα πραγματα να κανουν για την πολη και

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog