Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου, 2024

Το Νέο Χωροταξικό, η Ανάπτυξη της Οικονομίας και οι Άνεργοι Έλληνες

- Advertisement -

Ανοιχτή Επιστολή του προέδρου της Ένωσης Ιδιοκτητών Αγροτικών Ακινήτων Ελλάδας κ. Δημήτρη Κοτσώνη

για την ψήφιση του Χωροταξικού-Πολεοδομικού Νομοσχεδίου

Το Νέο Χωροταξικό, η Ανάπτυξη της Οικονομίας και οι Άνεργοι Έλληνες

Η αμερικανική βιομηχανία ΤΕΣΛΑ προκειμένου να κατασκευάσει εργοστάσιο κατασκευής αυτοκινήτων στη Γερμανία, σε περιοχή που απέχει από το Βερολίνο 35 χιλιόμετρα και σε έκταση 3.000 στρεμμάτων Δάσους[1], κατέθεσε σχετική αίτηση στην αρμόδια γερμανική υπηρεσία.

Η υπηρεσία 15 μέρες μετά από την κατάθεση της αίτησης της χορήγησε την οικοδομική άδεια. Παράλληλα δε το Υπουργείο Περιβάλλοντος της χορήγησε και βεβαίωση για την έναρξη των εργασία υπ΄ ευθύνη του Υπουργείου, έναντι τυχόν αντιδράσεων πολιτών και οικολόγων εναντίον της κατασκευής του εργοστασίου.

Ένα μήνα μετά την έναρξη των εργασιών, με δικαστική απόφαση διεκόπησαν προσωρινώς οι εργασίες. Τέσσερις δε μήνες μετά από τη διακοπή των εργασιών, το ίδιο δικαστήριο εξέδωσε τελεσίδικη απόφαση, με την οποία επιτράπηκε η συνέχιση των εργασιών.

Η έναρξη πλέον της λειτουργίας του εργοστασίου προβλέπεται τον προσεχή Ιούλιο, όπως δήλωσε και ο υπουργός Οικονομίας, που είναι υπεύθυνος για την Ανάπτυξη του ομοσπονδιακού κρατιδίου του Μαδεμβούργου, στο οποίο ανήκει η περιοχή, δηλαδή ο αντίστοιχος του κ. Α. Γεωργιάδη υπουργός, που διευθύνει την Οικονομική Ανάπτυξη και όχι ο υπουργός Περιβάλλοντος & Ενέργειας, όπως συμβαίνει στην Ελλάδα, αφού καθορίζει το Χωροταξικό Χάρτη χωρίς την ύπαρξη σχεδίου ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Το εργοστάσιο, θα παράγει 500.000 αυτοκίνητα ετησίως και θα απασχολεί 12.000 άτομα, ενώ ο πιο χαμηλά αμειβόμενος τεχνίτης θα κερδίζει περίπου 27 ευρώ την ώρα, δηλαδή σχεδόν 30 δολάρια και τον μήνα 6.000 δολάρια!

Γνωρίζεται κανένα Έλληνα πτυχιούχο, που δεν θα παρακαλούσε να προσληφθεί σε αυτό το εργοστάσιο, εάν κατασκευάζονταν ποτέ την Ελλάδα;

Μπορεί το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας να μας υποδείξει τις διατάξεις, στο νομοσχέδιο που έχει ψηφιστεί για τον ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ ΧΑΡΤΗ, βάσει των οποίων η ΤΕΣΛΑ ή κάποια άλλη εταιρεία κάνει αίτηση για τη χορήγηση μίας τέτοιας αδείας, να μπορεί να του την χορηγήσει, καθώς και να μας υποδείξει την έκταση στην οποία το νομοσχέδιο προβλέπει ότι θα μπορούσε να εγκατασταθεί ;

ΠΟΥΘΕΝΑ και ΠΟΤΕ !

Όχι επειδή στις διατάξεις του δεν υπάρχουν τέτοιες ρυθμίσεις, αλλά διότι το ίδιο το υπουργείο έχει μεταβάλει στην Ελλάδα σε ένα απέραντο ΔΑΣΟΣ, αφού με τους δασικούς χάρτες έχει χαρακτηρίσει Δάσος το 73% της επιφάνειας της χώρας, στο οποίο απαγορεύει την αλλαγή της χρήσης του. Και στο οποίο, εάν προσθέσουμε τις καλλιεργούμενες εκτάσεις, που είναι 24%, (στις οποίες σωστά απαγορεύεται η αλλαγή της χρήσης, λόγω βιώσιμου και αειφόρου ανάπτυξης), η έκταση της χώρας στη οποία απαγορεύεται κάθε αλλαγή της χρήσης, ανέρχεται στο 97% της Ελλάδας. Μαζί με την επιφάνεια που καλύπτον οι πόλεις, οι οικισμοί, οι δρόμοι και τα λοιπά τεχνικά έργα, που είναι 2,6%, καταλαμβάνουν το 99,6% . Τα υπόλοιπα είναι ποτάμια λίμνες κλπ.

Τα αντίστοιχα μεγέθη στη Γερμανία είναι Δάσος 28.9% και οικιστική Γή 18% ! Εκεί δε επιτρέπεται και η αλλαγή της χρήσης του δάσους, υπό προϋποθέσεις, βεβαίως. Φαίνεται ότι οι Γερμανοί μπορούν να ζήσουν με τον αέρα που τους προσφέρει το Δάσος που περιορίζεται στο 28.9% , ενώ οι Έλληνες για να ζήσουν χρειάζονται τα δάση της χώρας να καταλαμβάνουν το 73% !

Δεν επιτρέπει δηλαδή το νομοσχέδιο την Οικονομική Ανόρθωση της Χώρας. Επειδή, έτσι έχουν αποφασίσει οι Δασάρχες, που το υπουργείο τους έχει αναθέσει να ερμηνεύουν τους Ελληνικούς νόμους και να αποφασίζουν εάν τα συμβόλαιο και άλλα επίσημα στοιχεία του κάθε ιδιοκτήτη μίας εκτός σχεδίου έκτασης, του ανήκει. Ούτε δικαστές να ήταν!

Πιστεύει δηλαδή ο κ. Χατζηδάκης ότι οι δικαστές δεν έχουν αξιοπιστία για να κρίνουν αυτά τα έγγραφα και εξακολουθεί να μη τροποποιεί τη δασική νομοθεσία, την οποία έχει αναθέσει στους δασάρχες, που διακρίνονται για την απόλυτη αξιοπιστία τους, να προστατεύσουν την περιουσία του Κράτους.

Και ακόμη περισσότερο, αφήνει τους πολίτες ακάλυπτους από τη δικαστική προστασία, που τους παρείχε ο βασικός δασικός νόμος 998/79, στις αυθαιρεσίες των δασαρχών και γι΄ αυτό δεν επαναφέρει τον έλεγχο των πράξεων των Δασαρχών από τις δικαστικές επιτροπές αυτού του νόμου, τις οποίες κατάργησε η δασική νομοθεσία, μετά από προσφυγές των Δασαρχών και για τυπικούς λόγους.

Τέλος είναι περίεργο γιατί το νομοσχέδιο ασχολείται με ρυθμίσεις που αφορούν μόνο την κατασκευή Τουριστικών Εγκαταστάσεων, όταν δεν υπάρχει ούτε σπιθαμή Ελληνικού εδάφους, το οποίο να μην είναι Δάσος. Εκτός και εάν ενδιαφέρεται κι ο Χατζηδάκης μόνο για την Τουριστική Ανάπτυξη των Κυκλάδων. Για τις Κυκλάδες, ο προηγούμενος αν. Υπουργός κ. Σ. Φάμελλος, έχει αλλάξει με υπουργική απόφαση τον δασικό νόμο και έχει αναθέσει σε επιτροπή από τρείς Δασάρχες να αποχαρακτηρίζουν τους βοσκότοπους των Κυκλάδων και να τους χαρακτηρίζουν χορτολιβαδικές εκτάσεις, εφόσον αυτές ευρίσκονται σε υψόμετρο μικρότερο από τα 100 μέτρα χαρακτηρίζονται πεδινές χορτολιβαδικές και αυτομάτως αναγνωρίζεται η ιδιοκτησία τους! Άλλαξε δηλαδή ο ορισμός της χορτολιβαδικής έκτασης όχι με νόμο ή τουλάχιστον με Π. Διάταγμα, αλλά με υπουργική απόφαση, μετά από γνωμοδότηση του Συμβουλίου Δασών! Με όσα αυτό συνεπάγεται για την ακύρωση της από τη Δικαιοσύνη,

1] Τεχνητού δάσους, που προορίζονταν για την παραγωγή Χαρτιού- Στην Ελλάδα το ΣτΕ. απαγόρευσε τη μεταβολή της χρήσης τέτοιων – φυτειών- Δασών

 

‘Εμποροι Πελοποννήσου: Δεν έχουμε άλλο!

Ανακοινώθηκε πρόγραμμα με επιχορήγηση 30.000 ευρώ για άνοιγμα eshop

Προς κατάργηση οδεύει η εφάπαξ εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας!

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog