Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024

Τα νέα του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου

- Advertisement -

Αγαπητά μέλη και συνεργάτες,

μετά από μία ιδιαίτερη και δύσκολη τουριστική σεζόν, αισθάνομαι την ανάγκη να σας συγχαρώ και να σας ευχαριστήσω για την άψογη τήρηση των μέτρων λειτουργίας και των υγειονομικών πρωτοκόλλων τόσο στην διαμονή, στην εστίαση, στις μετακινήσεις, στο εμπόριο και σε όλες τις τουριστικές υπηρεσίες, μέσα από την οποία αναδείχθηκε σε σημαντικό βαθμό ο προορισμός μας.

Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, κληθήκαμε να εκπαιδευτούμε στην εφαρμογή νέων κανόνων λειτουργίας στις επιχειρήσεις μας, να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό μας και να προσαρμοστούμε σε νέα δεδομένα, όπερ και εγένετο. Είναι γενική διαπίστωση πως ο προορισμός μας κατάφερε να αξιοποιήσει επαρκώς τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα – αυτά της εγγύτητας και οδικής προσβασιμότητας στην Αθήνα, του φυσικού πλούτου αλλά και τα χαμηλά επίπεδα κρουσμάτων – με αποτέλεσμα να έχουμε – συγκριτικά πάντα – μια αρκετά καλή τουριστική περίοδο ακόμη και μέσα στην πανδημία, υποδεχόμενοι χιλιάδες επισκέπτες και τουρίστες κυρίως από την Αθήνα αλλά και από το εξωτερικό!

Ο LTO με τη διαρκή υποστήριξη του Δήμου Λ-Π.ΑΘ. και της Περιφέρειας Πελοποννήσου, υλοποίησε μεγάλο αριθμό ενεργειών προβολής με αποτέλεσμα την ευρεία ανάδειξη των brand μας «Visit Loutraki» και «Πελοπόννησος» την πολλαπλασιαστική προβολή του μέσα από Εθνικά ΜΜΕ και ειδικά αφιερώματα, λαμβάνοντας έτσι σημαντική υπεραξία και δημιουργώντας παράλληλα μια σημαντική παρακαταθήκη για το μέλλον. Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους όσους δραστηριοποιούμαστε επιχειρηματικά στον τουρισμό, που με οικονομικό ρίσκο και προσωπικό μόχθο καταφέραμε να συγκρατήσουμε τις επιχειρήσεις μας, μπράβο & ευχαριστώ στους υπαλλήλους μας που παρείχαν άψογες υπηρεσίες σε ένα ανασφαλές, ρευστό περιβάλλον.

Διανύοντας πλέον το δεύτερο lockdown, ο οργανισμός συνεχίζει τις προσπάθειες προβολής σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού με συμμετοχή σε ψηφιακές εκθέσεις και B2B Workshops, εκπονεί πλάνο δράσεων για το 2021 και υλοποιεί ενέργειες υποδομής αναβαθμίζοντας όλα τα εργαλεία του. Η επόμενη μέρα θα είναι δύσκολη, όμως υπάρχουν ενδείξεις πως μεσομακροπρόθεσμα ο προορισμός μας οδεύει σε μία αισθητή αναβάθμιση, γεγονός που διαφαίνεται και από την έντονη επενδυτική δραστηριότητα που έχει παρατηρηθεί τον τελευταίο χρόνο με εξαγορές, ανακαινίσεις και πλάνο επαναλειτουργίας ξενοδοχειακών μονάδων και άλλων τουριστικών επιχειρήσεων στο Δήμο μας.

Προς το παρόν αντιμετωπίζουμε τις συνέπειες του νέου διεθνούς lockdown και ελπίζουμε η διάρκειά του και οι συνέπειές του να είναι όσο το δυνατόν πιο περιορισμένες.

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας. Τόσο εγώ όσο και η Εκτελεστική Επιτροπή του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,
Σπύρος Καραβούλης

 

Mini Φωτογραφικό Αφιέρωμα στο 2020

 

VIDEO – SOCIAL MEDIA – IGTV

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΩΝ ΙΣΘΜΟΥ

PRESS TRIP ΘΑΝΟΥ ΒΑΓΙΟΥ

 

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ SOCIAL MEDIA ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ FOLLOWERS

Virtual Εκθέσεις & B2B Workshops Νοε-Δεκ 2020

Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου σε συνεργασία με το Δήμο Λουτακίόυ, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων, συνεχίζοντας την υλοποίηση του προγράμματος προβολής και προώθησης του προορισμού για το 2020, έχει προγραμματίσει την συμμετοχή του σε 3 virtual εκθέσεις – B2B Workshops που θα υλοποιηθούν εξ΄ολοκλήρου διαδικτυακά. Με τις συμμετοχές αυτές ο προορισμός μας παραμένει ενεργός στην διεθνή αγορά των tour operators, έχει παρουσία σε αγορές που παραδοσιακά έδινε το παρόν και εξερευνά νέες πιθανές αγορές που εμφανίζουν δυναμική.

Virtual Greek Panorama

  • Με περισσότερες από 70.000 ήδη μοναδικούς εγγεγραμμένους επισκέπτες από την Σκανδιναβία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Η.Π.Α., την Πολωνία, την Ρουμανία και την Κύπρο, η νέα διαδικτυακή έκθεση για τον ελληνικό τουρισμό γίνεται πλέον προσβάσιμη σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου! Η νέα Virtual Greek Panorama απευθύνεται σε όλο τον κόσμο, με μία εξελιγμένη διαδικτυακή πλατφόρμα που επιτρέπει στον δυνητικό επισκέπτη να περιηγηθεί σε προορισμούς και επιχειρήσεις.
  • Ο Δήμος Λουτρακίου, Περαχώρας, Αγίων Θεοδώρων θα συμμετέχει με ψηφιακό περίπτερο με ανανεωμένο branding, QR codes με ενεργά links στην ιστοσελίδα visitloutraki.com , στα social media και το smart app Visit Loutraki. Παράλληλα σε ψηφιακή οθόνη θα προβάλλονται τα επίσημα video του προορισμού.
  • Κάθε μήνα θα διοργανώνεται μια υβριδική εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του PODIMATAS AUDIOVISUAL SA στη Παλλήνη, όπου θα υπάρχει διασύνδεση με δύο χώρες σύμφωνα με τον πρόγραμμα που ακολουθεί. Από την πλευρά των διεθνών συμμετεχόντων θα έχει προσκληθεί το τοπικό γραφείο του ΕΟΤ από τη χώρα που θα γίνει η διασύνδεση, δημοσιογράφοι του τουριστικού και οικονομικού τύπου, Τουριστικά Γραφεία και γενικά στελέχη της τουριστικής αγοράς. Από την ελληνική πλευρά θα συμμετέχουν στελέχη του ΕΟΤ, και των περιοχών που θα είναι ανά μήνα τιμώμενες όπως και επιλεγμένος αριθμός εκπροσώπων τουριστικών φορέων πχ ΗΑΤΤΑ, ΣΕΤΕ, ΠΟΞ, ΕΞΑ, κτλ που θα τελεί η έκθεση υπό την αιγίδα τους.

Greek Alternative Tourism Workshop

Με στόχο το ευρύτερο άνοιγμα της αγοράς της Δανίας για τα ξενοδοχεία και τα incoming τουριστικά γραφεία, ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου θα λάβει μέρος στο Greek Alternative Tourism Workshop μεταξύ Ελλάδας και Δανίας.

Γιατί Δανία:

  • Σε σχέση με το 2016 η αύξηση των επισκεπτών το 2019 ανέρχεται περίπου σε 23%, με οριακή αύξηση το 2019 σε σχέση με το 2018 (11μηνο 2019= 484.523 ή + 3,1% σε σχέση με 11μηνο 2018).
  • Για τη διαμονή τους στην Ελλάδα οι Δανοί επιλέγουν ξενοδοχεία 3,4 και 5 αστέρων.
  • Ένα κατά τη γνώμη μου ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο είναι η αύξηση των διανυκτερεύσεων στη χώρα μας από 5-6 κατά μέσο όρο την περίοδο 2012-2016 σε 7 μέρες το 2017 και 8 μέρες το 2018.
  • To 78% των Δανών ταξιδεύουν για “beach holidays” (για το λόγο αυτό και η Ελλάδα είναι ένας από τους κορυφαίους αγαπημένους προορισμούς).
  • Συμβουλεύονται τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και επηρεάζονται σημαντικά για την τελική τους απόφαση, καθώς φαίνεται ότι είναι στην κουλτούρα τους το να δίνουν σημασία σε λεπτομέρειες,Είναι χαρακτηριστικό ότι προτιμούν τους πράκτορες σε σχέση με online booking systems ακόμη και για τα αεροπορικά τους εισιτήρια γιατί πιστεύουν ότι έτσι ενημερώνονται και για τα «ψιλά γράμματα».
  • Βέβαια, online έρευνες έχουν δείξει ότι ψάχνουν διαδικτυακά για ιδιαίτερες προτάσεις και λεπτομέρειες για τους προορισμούς που τους ενδιαφέρουν δίνοντας μεγάλη σημασία στα video.
  • Στην Ελλάδα ταξιδεύουν 15 Απριλίου έως 15 Οκτωβρίου.
  • Σύμφωνα με τον ΕΟΤ οι Δανοί τουρίστες ενδιαφέρονται για εναλλακτικές δράσεις όταν επισκέπτονται την Ελλάδα.
  • Ξεχωρίζει το ενδιαφέρον τους για τα πολιτιστικά μνημεία της χώρας και τον οινοτουρισμό, τους αρέσουν οι περιπατητικές διαδρομές και να κάνουν ποδήλατο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΣ

Respond on Demand B2B Μ.Βρετανία

Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου θα λάβει μέρος για δεύτερη φορά στα B2B Workshops που διοργανώνει η Respond On Demand. Αυτή τη φορά έχει επιλεγεί η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, μία αγορά που αναζητά νέες προτάσεις και συνεργασίες για το 2021. Για την υλοποίηση θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα του Zoom.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη εβδομάδα με περισσότερα virtual news!

 

 

Η βυθισμένη πολιτεία της Πελοποννήσου που ελάχιστοι γνωρίζουν (video)

Πελοπόννησος: Το χωριό με το πιο παράξενο όνομα στην Ελλάδα (φωτο)

- Advertisement -

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Δείτε ακόμα

Σχετικά άρθρα

loutrakiblog