Ο LTO είναι ο επίσημος φορέας για την τουριστική προώθηση του Λουτρακίου και της ευρύτερης περιοχής. Είναι ένας από τους πρώτους οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμού που ιδρύθηκε στην Πελοπόννησο από ιδιωτικούς και μη φορείς και τέθηκε υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Η ίδρυση και λειτουργία του LTO τον Ιούνιο του 2011 έχει σηματοδοτήσει την συστηματική συνεργασία του Δήμου, των φορέων και των επιχειρήσεων για την αξιοποίηση των υποδομών, την τυποποίηση του τουριστικού προϊόντος και τον σχεδιασμό και υλοποίηση ενιαίας και μακρόχρονης τουριστικής στρατηγικής για την προβολή και ανάπτυξη του τουριστικού προορισμού με σκοπό την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την αύξηση του αριθμού των επισκεπτών .
Ο LTO λειτουργεί στα πρότυπα αντίστοιχων καταξιωμένων φορέων της Ελλάδας και του εξωτερικού, «αγκαλιάζοντας» το σύνολο των φορέων που σχετίζονται με τον τουρισμό. Παράγει δε σημαντικό έργο αξιοποιώντας τους περιορισμένους πόρους που διαθέτει, προβάλλοντας την Κορινθία σαν ανερχόμενο τουριστικό προορισμό και το Λουτράκι σαν την πύλη της Μυθικής Πελοποννήσου.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Λουτρακίου, σε μια προσπάθεια τοποθέτησης της θέσης της περιοχής ως προνομιακού ταξιδιωτικού προορισμού, διοργανώνει ταξίδι γνωριμίας για Έλληνες δημοσιογράφους – food bloggers, οι οποίοι εξειδικεύονται σε θέματα Γαστρονομίας, με στόχο την ανάδειξη των γαστρονομικών εμπειριών που διαθέτει ο Δήμος Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ. Θεοδώρων και μπορούν να αξιοποιηθούν για την αύξηση του εισερχόμενου θεματικού Τουρισμού, με παράλληλη προβολή του γενικότερου τουριστικού προϊόντος. Το PressTrip θα διαρκέσει 3 ημέρες, από 13 -15 Δεκεμβρίου 2019.
Μεταξύ των σημείων ενδιαφέροντος που θα επισκεφθούν οι δημοσιογράφοι-food bloggers κατά τη διάρκεια του ταξιδιού γνωριμίας είναι τα ακόλουθα:
– Loutraki Thermal Spa& Ποσιθεραπευτήριο Λουτρακίου
– Αρχαιολογικοί χώροι και αξιοθέατα
– Παρουσίαση γαστρονομικών υπηρεσιών και τοπικών προϊόντων