Βάσει της εν λόγω έρευνας, σχεδόν 8 στους 10 (75%) μπαίνουν στο Ίντερνετ από το κινητό τους- με τον 1 στους 3 (30%) να περιηγείται στο Διαδίκτυο από αυτό για τουλάχιστον μια ώρα ημερησίως. Ως προς τη χρήση των social media, αποτελούν καθημερινή συνήθεια για το 56% του πληθυσμού- ποσοστό αυξημένο κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Ιούνιος- Οκτώβριος του 2017).
Ιδιαίτερα αυξημένη είναι και η χρήση των smartphones: 4 στους 5 (80%) είναι κάτοχοι «έξυπνου» κινητού, ενώ ειδικά στις ηλικίες 13-17 χρονών, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 99%. η στιγμή που στις ηλικίες 18-24 το ποσοστό είναι στο 98%. Στις ηλικίες 25 έως 34 ετών smartphone έχει το 96%, ενώ στα άτομα ηλικίας 35 έως 44 ετών η κατοχή φθάνει στο 92%. Στο ηλικιακό γκρουπ 45-54 το ποσοστό ανέρχεται σε 77%, στους 55-64 στο 63%, και στο 65-74 το ποσοστό αυτό είναι στο 39%. Επίσης, 2.963.000 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο Internet: Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το ποσοστό των νοικοκυριών με πρόσβαση στο Διαδίκτυο ανέρχεται σε 87% και 84% αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την έρευνα, δημοφιλέστερα apps μεταξύ των Ελλήνων χρηστών είναι αυτά που αφορούν την επικοινωνία, όπως όπως το Viber, το Messenger ή το Skype, με ποσοστό 54%, ενώ ακολουθούν με μικρή διαφορά οι εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Instagram) με ποσοστό 53%. Στην τρίτη θέση των προτιμήσεων των Ελλήνων χρηστών apps βρίσκονται οι εφαρμογές μουσικής και βίντεο (Youtube, Spotify) με ποσοστό 39% και ακολουθούν οι εφαρμογές χαρτών και μετακίνησης με 36%.
Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, επιβεβαιώνεται άλλη μια παγκόσμια τάση- αυτή της σχέσης με την τεχνολογία από πολύ μικρή ηλικία: Έτσι, 3 στα 4 παιδιά, ηλικίας 5 έως 12 ετών, συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω smartphone ή tablet, ενώ 1 στα 6 παιδιά, ηλικίας 6 έως 12 ετών, έχει δικό του κινητό.